League of Legends Wiki
Advertisement
League of Legends Wiki

Skórki[]

Ciekawostki[]

  • Podczas używania Szaleńczego Zamachu w przeciwnika uderza piorun. Jest nawiązaniem do nordyckiego boga Thora który władał piorunami.
  • W polskiej wersji głosu użyczył mu Andrzej Blumenfeld.
  • Jego taniec nawiązuje do pewnego człowieka który tańczył na drodze tak zwanego technovikinga.
  • Olaf jest bardzo popularnym imieniem wśród wikingów, jego tytuł odnosi się do berserków-nordyckich wojowników. Wierzyli, że gdy założą skórę zwierzęcia, to będą tak samo silne jak one.
  • Początkowo Olaf był wojownikiem pokonanym przez siły Demacji. Dopiero przy pojawieniu się w grze Lissandry jego historia została zmieniona na aktualną.
  • Olaf walczy dwoma toporami, ale na ikonie Szaleńczego Zamachu trzyma jeden topór dwuręczny.

Skórki[]

Cytaty[]

  • Czasami Brolaf zamiast "Craggy Ice" mawia "Graggy Ice", co jest nawiązaniem do Gragasa i jego trunku.

Relacje[]

  • Jest sojusznikiem Sejuani. Walczy on o jej władzę nad Freljordem.
    • Początkowo Olaf szukał śmierci z jej ręki, jednak gdy nie mogła go pokonać, zaoferowała mu, że zapewni mu godną śmierć w zamian za pomoc.
  • Razem z OlafemSejuani ma zagwarantowaną pomoc Volibear'a, zatem jest on też sojusznikiem Olafa.
  • Stronnictwo Sejuani jest wrogiem stronnictwa Ashe i Tryndamere'a oraz Lissandry i Trundle'a, co wskazuje, że Olaf jest ich zaciekłym wrogiem.

Filmy[]

Przypisy

Advertisement