FANDOM

Oddział Omega

Oddział Omega — seria skórek w alternatywnym świecie League of Legends.

Kiedy nastała wojna, Oddział Omega został wysłany, by ją zakończyć. Teraz pozostał tylko jeden jego członek - Yordle, któremu nie została żadna inna walka poza własną...

Członkowie Edytuj

 Teemo z Oddziału Omega Edytuj

Teemo żył kiedyś wedle kodeksu. Już dawno zapomniał, czym był kodeks i co rozpoczęło walki, ale pamięta dwie rzeczy: „Wszyscy są winni” i „Zawsze wyrównuj rachunki”.

 Tristana z Oddziału Omega Edytuj

Tristana, przywódczyni Oddziału Omega, poprzysięgła nigdy nie uciekać, chyba że przez cały czas ostrzeliwałaby wroga. Nazywa ten manewr „atakiem wstecznym”.

 Twitch z Oddziału Omega Edytuj

Twitch, sanitariusz Oddziału Omega i obłąkany szaleniec, został nieodwracalnie dotknięty skutkami wojny. Od dawna nie jest już kompletnym doktorem, gdyż przestał trwać przy lekarskiej maksymie „nie szkodzić”.

 Veigar z Oddziału Omega Edytuj

Veigar, specjalista od ciężkiej artylerii z bardzo wojowniczym charakterem, ma poważny problem z używaniem ogromnych ilości ładunków wybuchowych, by rozwiązać nawet najbłahsze sprawy. Uważa, że to wina jego „zabawnych kaprysów”.

 Fizz z Oddziału Omega Edytuj

Fizz, sabotażysta Oddziału Omega, jest mistrzem w walce pod wodą. Jednakże nie wiadomo, co robił przed dołączeniem do Oddziału, ani gdzie się tego nauczył, gdyż zawsze określa morze mianem „wielkiego kubła przynęty”.

Historia Edytuj

Teemo z Oddziału Omega żył kiedyś honorowo Edytuj

Nie pamiętam już, dlaczego walczę, ale to bez znaczenia. Znajdź. Nikt nie jest już niewinny. Zastrzel. A ja wyrównuję swoje rachunki. Przeładuj.[1]

POUFNE: Oddział Omega 2017 Edytuj

CZAS NA BÓL.[2]

Tristana z Oddziału Omega DOWÓDCZYNI Edytuj

Yordlowie nigdy się nie wycofują. Po prostu szarżują wstecz.

Twitch z Oddziału Omega „SANITARIUSZ” Edytuj

Braki w higienie nadrabia stertami trupów.

Veigar z Oddziału Omega ARTYLERZYSTA Edytuj

Pora na wielkie rąbnięcie.

Fizz z Oddziału Omega SABOTAŻYSTA Edytuj

Nie trafisz czegoś, czego nie możesz namierzyć.

Multimedia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  •  Teemo z Oddziału Omega to pierwsza skórka z serii, powstała przed planami następnych.
    • Przy swoim wydaniu  Teemo ukazany został jako zaprawiony w bojach weteran (ale też zniszczony przez presję), a w czasie wydania kolejnych skórek został pokazany jako rekrut i nowy członek oddziału.
  • Nazwa filmiku Szeregowiec Teemo jest nawiązaniem do znanego z realizmu filmu wojennego Szeregowiec Ryan.
  • To pierwsza seria, w której każda skórka posiada pakiet chromatyczny.
  • Wrogami  Oddziału Omega mogą być Łowcy Głów (seria skórek do których należą m. in.  Rengar).
  • W tle portretów oraz ekranu logowania widać kilka rzeczywistych typów maszyn bojowych:

Przypisy