Nocturne, Wieczny Koszmar jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.[1]

Umiejętności Edytuj

Ostrza Cieni (Bierna)

Nocturne.Ostrza Cieni

Co 10 sekund kolejny atak Nocturne'a uderzy w otaczających go wrogów, zadając 120% obrażeń fizycznych i przywracając mu 15 - 40 (w zależności od poziomu bohatera) (+15% mocy umiejętności) pkt. zdrowia za każdego trafionego wroga.

Podstawowe ataki Nocturne'a skracają czas odnowienia umiejętności o 1 sekundę (o 2 sekundy, jeżeli zaatakuje bohatera).

Zwiastun Zmierzchu (Q)

Zasięg: 1125 jedn. · Koszt: 60 / 65 / 70 / 75 / 80 many · Czas: 10 sek.
Nocturne.Zwiastun Zmierzchu

Nocturne ciska ostrzem cieni, które zadaje określoną wartość pkt. obrażeń fizycznych i na 5 sek. pozostawia Ślad Zmierzchu. Trafieni bohaterowie także zostawiają za sobą taki ślad.

  • Obrażenia fizyczne: 65 / 110 / 155 / 200 / 245 (+75% dodatkowych obrażeń od ataku)

Przebywając na tym śladzie, Nocturne przenika przez jednostki, otrzymuje pewną wartość premii do prędkości ruchu oraz określoną wartość do obrażeń od ataku.

  • Prędkość ruchu: 15 / 20 / 25 / 30 / 35%
  • Dodatkowe obrażenia od ataku: 20 / 30 / 40 / 50 / 60 pkt.

Całun Mroku (W)

Koszt: 50 many · Czas: 20 / 18 / 16 / 14 / 12 sek.
Nocturne.Całun Mroku

Biernie: Nocturne zyskuje pewną wartość prędkości ataku.

  • Dodatkowa prędkość ataku: 20 / 25 / 30 / 35 / 40%

Użycie: Nocturne na 1,5 sekundy tworzy magiczną barierę, która blokuje następną umiejętność wroga.

Jeśli tarcza zablokuje jakąś umiejętność, premia do prędkości ataku z umiejętności biernej Nocturne'a podwoi się na 5 sek.

Całun Mroku pozostanie aktywny, gdy Nocturne będzie leciał, korzystając z Paranoi.

Niewymowna Groza (E)

Zasięg: 425 jedn. · Koszt: 60 / 65 / 70 / 75 / 80 many · Czas: 15 / 14 / 13 / 12 / 11 sek.
Nocturne.Niewymowna Groza

Biernie: Nocturne zyskuje znacznie zwiększoną prędkość ruchu, gdy porusza się w stronę przestraszonych wrogów.

Użycie: Nocturne umieszcza w umyśle celu koszmar i zadaje określoną wartość pkt. obrażeń magicznych w ciągu 2 sek. Jeśli przez ten czas Nocturne pozostanie w zasięgu swojej ofiary, zostanie ona przestraszona na pewien czas.

  • Obrażenia magiczne: 80 / 125 / 170 / 215 / 260 (+100% mocy umiejętności)
  • Przestraszenie: 1,25 / 1,5 / 1,75 / 2 / 2,25 sek.

Paranoja (R)

Zasięg: 2500 / 3250 / 4000 jedn. · Koszt: 100 many · Czas: 150 / 125 / 100 sek.
Nocturne.Paranoja

Nocturne zmniejsza zasięg wzroku wrogich bohaterów i ukrywa przed nimi sojuszników na 6 sek.

  • Obrażenia fizyczne: 150 / 275 / 400 (+120% dodatkowych obrażeń od ataku)

Kiedy Paranoja jest aktywna, Nocturne może rzucić się na wrogiego bohatera, zadając mu określoną wartość pkt. obrażeń fizycznych.

Wskazówki Edytuj

  • Użycie  Paranoi w krytycznej sytuacji jest przydatne, nawet jeśli nie możesz wykorzystać natarcia.
  •  Zwiastun Zmierzchu ma zastosowanie nie tylko defensywne – możesz go użyć do zbliżenia się do celu lub uniknięcia pewnej śmierci.
  • Użyj  Całunu Mroku w połączeniu z natarciem  Paranoi. Przeciwnicy mogą spanikować i zmarnować umiejętności osłabiające na twoją tarczę.

Przypisy

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.