Mapa Nerimazeth (w lewym dolnym rogu - Góra Targon)

Nerimazeth to miasto ulokowane na zachodzie Shurimy w pobliżu Góry Targon. Było ono oryginalną stolicą Shurimy i miejscem konstrukcji pierwszego, Słonecznego Dysku. Obecnie teren ten jest we władaniu Xerath'a

Historia[edytuj | edytuj kod]

W czasach zanim Imperium Słońca osiągnęło swą legendarną świetność, stare miasto Nerimazeth było stolicą Shurimy. To tutaj Wyznawcy Słońca stworzyli pierwszy egzemplarz artefaktu znanego jako Słoneczny Dysk. Z nieznanych powodów, artefakt dezaktywowano, stolicę przeniesiono , a miasto stało się podrzędną, zniewoloną prowincją wzrastającego Imperium, które niedługo później osiągnęło Wyniesienie gdzie indziej. Miasto przez większą część istnienia Imperium nie było zauważane. Zmieniło się to wraz z tragiczną śmiercią Azira , która sprowokowała pozostałych Wyniesionych wojowników do szukania zemsty za upadek ich wspaniałego Imperium. Rozwścieczeni i mściwi wymordowali mieszkańców i spalili miasto, które rzekomo stworzyło niewolnika odpowiedzialnego za zabójstwo ich Imperatora. (Nie wiedzieli jednak, że Xerath nie narodził się Nerimazeth, a w Saikhal.)

Bohaterowie z Nerimazeth[edytuj | edytuj kod]

Inni powiązani Bohaterowie[edytuj | edytuj kod]

Władza[edytuj | edytuj kod]

Imperator[edytuj | edytuj kod]

Imię Opis
Xerath

Wraz ze swoim ponownym powrotem, Wyniesiony Xerath okrzyknął się nowym Imperatorem Shurimy i ustanowił zgliszcza Nerimazeth nową stolicą swojego Imperium. Pracują dla niego grupy Rabusiów jako zabójcy i gońcy.

Zobacz także[edytuj | edytuj kod]