FANDOM

Nerimazeth

Mapa Nerimazeth (w lewym dolnym rogu - Góra Targon)

Nerimazeth to miasto ulokowane na zachodzie Shurimy w pobliżu Góry Targon. Było ono oryginalną stolicą Shurimy i miejscem konstrukcji pierwszego, Słonecznego Dysku. Obecnie teren ten jest we władaniu Xerath'a

HistoriaEdytuj

W czasach zanim Imperium Słońca osiągnęło swą legendarną świetność, stare miasto Nerimazeth było stolicą Shurimy. To tutaj Wyznawcy Słońca stworzyli pierwszy egzemplarz artefaktu znanego jako Słoneczny Dysk. Z nieznanych powodów, artefakt dezaktywowano, stolicę przeniesiono , a miasto stało się podrzędną, zniewoloną prowincją wzrastającego Imperium, które niedługo później osiągnęło Wyniesienie gdzie indziej. Miasto przez większą część istnienia Imperium nie było zauważane. Zmieniło się to wraz z tragiczną śmiercią  Azira , która sprowokowała pozostałych Wyniesionych wojowników do szukania zemsty za upadek ich wspaniałego Imperium. Rozwścieczeni i mściwi wymordowali mieszkańców i spalili miasto, które rzekomo stworzyło  niewolnika odpowiedzialnego za zabójstwo ich Imperatora. (Nie wiedzieli jednak, że Xerath nie narodził się Nerimazeth, a w Saikhal.)

Bohaterowie z NerimazethEdytuj

Inni powiązani BohaterowieEdytuj

  •  Aurelion Sol przelatywał nad miastem, kiedy trwały prace nad pierwszym Słonecznym Dyskiem.
  •  Atreus wspomógł patrol piećdziesięciu Targonian w walce z  Xerath'em w Nerimazeth.
  •  Aatrox w odwecie za zabójstwo  Imperatora, zaatakował miasto.
  •  Rhaast w odwecie za zabójstwo  Imperatora, zaatakował miasto.
  •  Varus w odwecie za zabójstwo  Imperatora, zaatakował miasto.

WładzaEdytuj

ImperatorEdytuj

Imię Opis
 Xerath

Wraz ze swoim ponownym powrotem, Wyniesiony Xerath okrzyknął się nowym Imperatorem Shurimy i ustanowił zgliszcza Nerimazeth nową stolicą swojego Imperium. Pracują dla niego grupy Rabusiów jako zabójcy i gońcy.

Zobacz takżeEdytuj