FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

  • Neeko to zmiennokształtna z dawno utraconego plemienia Vastajów.
    • Należy do Oovi-Kat, których rodowód sięga korzeniami do legendarnych Vastajaszai’rei — przodków wszystkich Vastajów.
  • W swoim zwiastunie Neeko naśladuje kolejno  Dariusa,  Nunu i  Ahri. Pierwsze litery imion tych postaci tworzą napis "DNA".
  • Żaba ukazana w zapowiedzi Neeko jest znana jako „George, the Suicidal Frog”.
  • Neeko posiada wiele kwestii ukazujących jej zainteresowanie postaciami płci żeńskiej, co zostało potwierdzone przez autora jej fabuły.[1] Jest pierwszym bohaterem w League of Legends o odmiennej orientacji seksualnej, tuż obok  Valmara i  Kaia, którzy osobno identyfikują się jako osoby homoseksualne, jednak jako  Varus już nie.
  • W rzeczywistości Neeko ma kilkaset lat (jest to spowodowane bardzo długą żywotnością Vastajów), jednak w skali dojrzałości jej wiek mieści się w okolicach późnej adolescencji/wczesnej dorosłości.[2]
  • Obecnie nie jest w żadnej romantycznej relacji i rozgląda się za potencjalną partnerką.
  • Jej animacja żartu nawiązuje do Milesa Prowera z serii gier "Sonic the hedgehog". Ów lis potrafi latać w identyczny sposób.
    • Ze względu na to, że manga "Dragon Ball" ukazała się przed debiutem lisa w grze o jeżu animacja ta odnosi się również do sposobu, w jaki Son Goku wrócił na ring po tym, jak Jackie Chun go stamtąd wyrzucił (Goku nie dotknął podłoża podczas lotu w ten sposób).

Cytaty Edytuj

Skórki Edytuj

 Klasyczna
  • W lewym dolnym rogu na obrazie skórki można dostrzec kameleona, który jest nawiązaniem do tytułu bohaterki - Ciekawski Kameleon.
  • Głównym celem było sprawienie aby bohaterka swoim wyglądem przypominała jaszczurkę, gdzie górna część ciała jest kolorowa, a dolna blado różowa.[3]
 Neeko Zimowego Zachwytu

Relacje Edytuj

  •  Nidalee — jest przyjaźnie nastawiona do Neeko, z początku okazywała wobec niej niechęć, jednak po dołączeniu Ciekawskiego Kameleona do stada obie się zaprzyjaźniły i tułały razem przez wiele miesięcy po puszczach. Ostatecznie Neeko opuściła stado na rzecz kontynuowania podróży, do której Nidalee nie dała się przekonać. Zostało również potwierdzone, że Neeko kochała Nidalee, ale jej uczucie nie zostało odwzajemnione.[4]
  •  Rengar — ze względu na swoją naturę łowcy, traktuje on Neeko jako następną potencjalną ofiarę. Sama Neeko za nim nie przepada i uważa, że powinien być bardziej przyjazny w stosunku do innych.
  •  Ezreal — spotkał on Neeko podczas swojej wyprawy po eliksir Uloa. Wtedy też Ciekawski Kameleon przybrała jego formę, jednak Ezreal zignorował to i pomyślał, że to jedynie halucynacje, które dopadły go po wypiciu wody z kwiatu.

Przypisy