Skórki[edytuj | edytuj kod]

Barwy[edytuj | edytuj kod]

AstroNautilus[edytuj | edytuj kod]

AstroNautilus (Bazowy).png

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Ogólne[edytuj | edytuj kod]

  • Głosu Nautilusowi użycza Mirosław Zbrojewicz.
  • Taniec Nautilusa jest nawiązaniem do "Peeparoonie".
    • Szczegółowe porównanie można znaleźć tutaj.
  • Nautilus posiada najdłuższą animację ataku podstawowego w grze (czego wynikiem jest możliwość ogłuszeniaogłuszenia przeciwników przy pomocy Powalającego Ciosu, nawet gdy znajdują się już poza zasięgiem bohatera).
  • Nautilus został wydany bez oznaczenia "Obrońca.png Obrońcy", mimo że był nim od samego początku. Zostało to sprecyzowane dopiero za jakiś czas.
  • Nautilus wykonuje pozę Kapitana Morgana podczas swej animacji bezczynności.
  • Nazwa Nautilus pochodzi od greckiego słowa ναυτίλος "żeglarz", co jest nawiązaniem do jego dawnej postaci.
  • Pierwowzorem Nautilusa i Ziggsa był Ivan, the Mad Bomber (Szalony Bombowiec).
  • Podczas swojej animacji żartu Nautilus zaczyna pływać w powietrzu i nucić melodię. Jest to ta sama melodia, którą nuci sobie Skalmar z filmu Spongebob Kanciastoporty.
  • Historia Nautilusa może być nawiązaniem do Piratów z Mrocznych Wód.
  • Pomimo znacznego podobieństwa, Riot zdecydował się zachować historię Pyke'a w tym samym klimacie, twierdząc że w grze znajduje się wystarczająco dużo miejsca na dwóch bohaterów z głębin pragnących zemsty.[1]

Skórki[edytuj | edytuj kod]

  • AstroNautilus
    • Należy do uniwersum o nazwie Astronauci.
    • W tle można dostrzec Astronautę Teemo.
    • Jego pierwowzór został utworzony przez MaTTcomGO. Sam koncept zyskał uznanie graczy, którzy wyrazili chęć posiadania takiej skórki w grze.
    • Zbiegiem okoliczności, skórka została wydana na PBE dwa dni po śmierci Neila Armstronga.
  • Zdobywca Nautilus
    • Należy do uniwersum o nazwie Zdobywcy.
    • Został wydany w celu uczczenia zwycięzców wiosny 2020 w e-sporcie, pierwotnie miał zostać wydany z okazji Mid-Season Invitational, jednak samo wydarzenie nie odbyło się w powodu sytuacji, która zaistniała na świecie w tym czasie.
    • 25% zysków ze sprzedaży skórki zostało przekazane zwycięzcom wiosennego splitu wszystkich 12 regionalnych lig.

Relacje[edytuj | edytuj kod]

  • Podczas gdy załoga Miss Fortune i Gangplanka walczyła na obrzeżach Bilgewater z Czarną Mgłą, Nautilusowi udało się zatrzymać i pokonać resztę nieumarłych kilka mil od samego miasta.
  • Nautilus nienawidzi Fizza i najchętniej chciałby jego śmierci.

Przypisy