FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Została zaprojektowana przez Ezreal'a i Guinsoo.
  • Imię bohaterki zostało prawdopodobnie zaczerpnięte od Morgany Le Fay – postaci z kręgu legend arturiańskich.
    • W trakcie projektowania, postać miała początkowo nick "Morgana Le", a później "Morgana Hex".
  • Historie  Morgany i  Kayle mają bliskie nawiązanie do historii Lucyfera i Michała z poematu epickiego Raj utracony Johna Miltona.
  •  Morgana i  Kayle są pierwszymi bohaterami, u których ujawniono bliskie pokrewieństwo.
  • Przed wizualną aktualizacją nosiła tytuł Upadły Anioł.
  • Ma największy wskaźnik podstawowych obrażeń ataku wśród walczących z dystansu (114.5).
  • Dawniej wraz z  Urgotem i  Karmą miała najmniejszy zasięg ataku (425) wśród walczących z dystansu (obecnie ma 450).
  •  Morgana była jednym z dostępnych czempionów po stronie Noxusu do meczu między Ionią a Noxusem i ona została wybrana.
  • Jej taniec jest podobny do choreografii francuskiej piosenkarki Indilii Tourner dans le vide.
    • Dodatkowo można to porównać do tradycyjnego tańca tańczących derwiszy – muzułmańskiego bractwa zakonnego. Porównanie można zobaczyć tutaj.

Skórki Edytuj

Teaser Zwycięskiej Morgany

Zapowiedź Zwycięskiej Morgany

Relacje Edytuj

  • Jest siostrą bliźniaczką  Kayle. Dawniej były sobie bliskie, lecz po staniu się aspektami sprawiedliwości, Kayle zmieniła się jak ich matka. Po ich walce w Demacii, która doprowadziła do śmierci ich ojca, stały się sobie obce.

FilmyEdytuj

Przypisy