FANDOM

Mistrzowie Świata

Mistrzowie Świata — seria skórek w alternatywnym uniwersum League of Legends.

Mistrzostwa Świata organizowane są co roku, najczęściej na przełomie września i października. Wydarzenie odbywa się w wyznaczonych wcześniej miejscach, w których rozgrywane są potyczki mające na celu wyłonienie najlepszej drużyny danego roku.

Członkowie Edytuj

Mistrzowie Świata: 2011 Edytuj

W 2011 roku Mistrzostwa Świata zostały zorganizowane w trakcie Dreamhack Summer 2011 w dniach 18 - 20 czerwca w szwedzkim mieście Jönköping. W finale zwyciężyła europejska drużyna Fnatic, pokonując against All authority wynikiem 2/1.

Mistrzowie Świata: 2012 Edytuj

W 2012 Mistrzostwa Świata rozegrane zostały w Lost Angeles w dniach 4 - 13 października. W finale zwyciężyła tajwańska drużyna Taipei Assassins, pokonując Azubu Frost wynikiem 3/1.

Mistrzowie Świata: 2013 Edytuj

W 2013 Mistrzostwa Świata rozegrane zostały w Los Angeles w dniach 15 września - 4 października. W finale zwyciężyła południowokoreańska drużyna SK Telecom T1, pokonując Royal Club wynikiem 3/0.

Mistrzowie Świata: 2014 Edytuj

W 2014 Mistrzostwa Świata rozpoczęły 18 września w Singapurze, a zakończyły 19 października w Seulu. W finale zwyciężyła południowokoreańska drużyna Samsung Galaxy White pokonując Star Horn Royal Club wynikiem 3/1.

Mistrzowie Świata: 2015 Edytuj

W 2015 Mistrzostwa Świata rozpoczęły się fazą grupową 1 października w Paryżu, następnie ćwierćfinały rozegrano w Londynie, półfinały w Brukseli, a wielki finał odbył się 31 października w Berlinie. W finale zwyciężyła południowokoreańska drużyna SK Telecom T1 pokonując KOO Tigers wynikiem 3/1.

Mistrzowie Świata: 2016 Edytuj

W 2016 Mistrzostwa Świata rozegrane zostały w Stanach Zjednoczonych (San Francisco, Chicago, Nowy Jork, Los Angeles) w dniach 29 września - 29 października. Po raz kolejny w finale zwyciężyła południowokoreańska drużyna SK Telecom T1 pokonując Samsung Galaxy wynikiem 3/2.

Mistrzowie Świata: 2017 Edytuj

W 2017 Mistrzostwa Świata rozegrane zostały w Chinach (Wuhan, Kanton, Szanghaj i Pekin) w dniach 23 września - 4 listopada. W finale zwyciężyła południowokoreańska drużyna Samsung Galaxy, rewanżując się SK Telecom T1 wynikiem 3/0.

Mistrzowie Świata: 2018 Edytuj

W 2018 Mistrzostwa Świata rozegrane zostały w Korei Południowej (Seul, Pusan, Gwangju i Incheon) w dniach 1 października - 3 listopada. W finale zwyciężyła chińska drużyna Invictus Gaming pokonując Fnatic wynikiem 3/0.

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwszą drużyną, która otrzymała skórki Mistrzów Świata byli Taipei Assassins.
    • Drużyna Fnatic otrzymała swoje upamiętniające skórki prawie rok później we wrześniu w 2014 roku.
  • SK Telecom T1 jest pierwszą grupą, która trzykrotnie wygrała Mistrzostwa Świata (2013, 2015 i 2016).
    • Tym samym zwodnicy Bengi i Faker jako pierwsi otrzymali tytuł Mistrzów Świata trzykrotnie będąc w tej samej drużynie.
  • Duke jest pierwszą osobą, która zwyciężyła Mistrzostwa Świata będąc w dwóch różnych zespołach (2016; SK Telecom T1 i 2018; Invictus Gaming).
  • Pierwotnie w skład skórek SKT T1 z 2015 roku miało wchodzić 5 bohaterów (Renekton, Elise, Ryze, Sivir i Alistar), a ich cena miała wynosić 750 RP icon.
    • Ze względu na oburzenie graczy skórki zostały zaktualizowane, przez co ich wydanie opóźniło się o 3 miesiące, cena wzrosła do 975 RP icon,  Sivir została zastąpiona  Kalistą, a do puli bohaterów dołączył  SKT T1 Azir.
  • Trener drużyny SK Telecom T1; kkOma chciał aby stworzono dla niego skórkę do Teemo, jednak po negocjacjach ustalono, że skórka dla bohatera to zbyt wielka nagroda, a w ramach rekompensaty otrzymał totem Yordla ze swoją podobizną.

Multimedia Edytuj

Przypisy