FANDOM

Lista wszystkich misji specjalnych wydarzeń.

2017 Edytuj

 Versus Edytuj

Wydarzenie VS1

Po raz pierwszy misje zostały wprowadzone wraz z wydarzeniem zwanym jako VS. (Versus), w którym trzeba było opowiedzieć się, po której jest się stronie danego dnia ( Chaos lub  Porządek). Na podstawie tego były dostępne określone zadania, które zapewniały nagrody w postaci Tokenów (umożliwiały stworzenie specjalnych nagród w Warsztacie Hextech).

Oprócz tych podstawowych, dostępne były także specjalne misje (serie Nowicjusz i Mistrz), które odblokowywało się po wykupieniu specjalnych przepustek.

 Kayn Edytuj

Przy wydaniu nowego bohatera wprowadzono dwa specjalne zadania, za które można było otrzymać dwie ikony przywoływacza:

 Oddział Omega Edytuj

W czasie wydania nowych skórek, udostępniono 6 różnych zadań, które zapewniały specjalne tokeny do odblokowania specjalnej ikony przywoływacza.

 Boss World Edytuj

Wraz z wydarzeniem pojawiły się zadania głównie w postaci 5 serii każda po 4 misje inspirowane Bossami:

Była także specjalna, ukryta misja polegająca na wypełnieniu wszystkich misji w czasie trwania tego wydarzenia.

 Ornn Edytuj

Przy wydaniu nowego bohatera wprowadzono specjalne zadanie, za które można było otrzymać ikonę przywoływacza:

 Czarodziejki Gwiazd Edytuj

W czasie wydarzenia wydano nowy tryb - Inwazję oraz 6 różnych zadań (indywidualne oraz grupowe), dzięki którym można było otrzymać Totem Nowego Horyzontu i losowego trwałego bohatera.

 Goń Legendę Edytuj

W czasie rozgrywania Mistrzostw Świata Sezonu 2017, udostępniono zestawy specjalnych misji, które zapewniały tokeny, dzięki którym odblokowywano specjalną zawartość (m. in.  Złotą Mistrzowską Ashe). Były w sumie dwa rodzaje po sześć serii (ilość tygodni trwania Mistrzostw) zadań:

  • Dla wszystkich
    • Indywidualne
    • Drużynowe
  • Mistrzowska Przepustka (1300 RP icon - 1000 RP icon)
    • Indywidualne
    • Drużynowe

Dodatkowo były także zadania polegające na wykonaniu odpowiedniej ilości misji (tzw. Ogólne) bądź dobrym wytypowaniu drużyn w fazie grupowej i pucharowej (tzw. Typowania).

 Opowieści z Rift Edytuj

Pod koniec października w 2017 roku, zostały udostępnione dwa zadania do wykonania, za które otrzymało się ikonę i fragment skórki totemu:

  • Death Sworn profileicon Odstrzeleni
    • Traf na 30 skórek w dobieranych grach.
  • Death Sworn Ward Zaprzysiężenie Śmierci

Koniec ery run Edytuj

Na początku Sezonu 2018 w ramach przeróbek (nielimitowany poziom przywoływacza, usunięcie Punktów Zasług IP icon, itd.) udostępniono "misje" odblokowujące specjalną zawartość za określone wymagania (ilość gier przed tym sezonem, ilość kupionych starych run czy ilość stron za RP icon).

 Zoe Edytuj

Przy wydaniu nowego bohatera wprowadzono specjalne zadanie, za które otrzymywało się 1000 XP icon:

 PROJEKT: Łowcy Edytuj

W drugiej połowie listopada w 2017 roku, udostępniono 14 misji dla wszystkich, za które otrzymywało się różne nagrody (głównie w postaci tokenów):

  • Prolog (pierwsza misja)
  • Linia Artysta (4 misje, motyw  Jhina)
  • Linia Glina (4 misje, motyw  Vi)
  • Linia Samozwańczy stróż prawa (4 misje, motyw  Vayne)
  • Koniec polowania (ostatnia misja dostępna po wypełnieniu wszystkich misji)

Starcie Beta (EUNE) Edytuj

W ramach testowania nadchodzącego trybu turniejowego Starcie, udostępniono misję, która polegała na wygranie jednej gry rankingowej elastycznej za którą otrzymało się specjalną Kapsułę zawierającą Bilety (umożliwiają wejście do tego trybu).

 Snowdown 2017 Edytuj

Z okazji kolejnej edycji Snowdown przygotowano kilka misji, w których otrzymywało się XP icon, BE icon, Skrzynię Hextech oraz określoną ikonę i emotkę w zależności od wybrania ścieżki (4 misje):

  • Grzecznie ( Braum Mikołaj): ikona Reindeer Poro profileicon Renifer Poro oraz emotka Braumbread Emote Ciastek Braum
  • Niegrzecznie ( Draven Mikołaj): ikona Baron Poro profileicon Baron Poro oraz emotka Dravenbread Emote Ciastek Draven

2018 Edytuj

Sezon 2018 Edytuj

Z okazji rozpoczęcia się ósmego sezonu rankingowego udostępniono dwie serie (każda po dwa zadania) polegające na:

  • Linia Przygotuj się na Podróż!
    • Wygraniu kilku gier z określonymi runami (1200 BE icon)
  • Linia Początek Podróży

 Swain Edytuj

Związku z przeróbką bohatera oraz aktualizacją historyczną  Noxusu udostępniono specjalną misję, za którą otrzymywało się specjalną ikonę przywoływacza. Polegała ona na:

  • Noxus profileicon Chwała Noxusowi
    • Wygraj grę jako, z, przeciwko  Noxianin (-em, -owi)

 Festyn Księżyca 2018 Edytuj

W czasie trwania Roku Psa, udostępniono szereg misji, za które otrzymywało się BE icon, Srebrne Tokeny oraz specjalną emotkę. Wszystkie zadania były inspirowane nowymi skórkami:

 Kai'Sa Edytuj

Przy wydaniu nowego bohatera wprowadzono dwa specjalne zadania, za które otrzymywało się:

  • Szczytowy Drapieżnik:
    • Wygraj 4 gry w grach dobieranych będąc z Kai'Są w drużynie LUB wygraj grę jako Kai'Sa (300 BE icon).
  • Void profileicon Pustka Pochłonie Wszystko:
    • Wygraj grę jako, z, przeciwko bohater (-em, -owi) z  Pustki (ikona przywoływacza).

 Prima Aprilis 2018 Edytuj

Z okazji święta udostępniono nietypowe zadania (np. spędzenie określoną ilość czasu w grze wyrażoną w milisekundach), w których można było zdobyć:

  • ikonę przywoływacza
  • Skrzynię Hextech
  • 500 BE icon, 100 PE icon, 2000 XP icon

Dodatkowo w przypadku poprawnego wypełnienia dwóch misji (Zdaje Mi Się, że To Trudne i Najlepsza na Świecie Kompozycja Drużyny) otrzymało się "sekretne misje", które dodawały w sumie 100 XP icon.

 Irelia Edytuj

Związku z przeróbką bohatera oraz odświeżeniem  Ionii udostępniono specjalną misję, za którą otrzymywało się specjalną ikonę przywoływacza. Polegała ona na:

  • Ionia profileicon Duch Ionii
    • Wygraj grę jako, z, przeciwko  Ioniańczyk (-em, -owi)

 MSI 2018 Edytuj

W trakcie trwania Mid-Season International 2018 w Europie udostępniono szereg misji, za które otrzymywało się XP icon, BE icon, PE icon, dwie Skrzynie Hextech z Kluczami oraz ikonkę uczestnika rozgrywek (w zależności od przynależności do danego serwera). Dodatkowo była powtarzalna misja Walcz o Swój Region, która pod koniec wydarzenia ukazała, który region posiadał największą ilość fanów.

Za wypełnienie wszystkich misji otrzymuje się specjalną emotkę upamiętniającą MSI.

Clash: Puchar Demacii Edytuj

W trakcie premiery trybu, przed rozpoczęciem udostępniono misję, za którą otrzymywało się bilet na turniej.

 Klątwa Topielców Edytuj

Pod koniec maja w ramach premiery  Pyke'a pojawiło się wydarzenie związane z miastem portowym na Wyspach Węża. W tym czasie za misje można było otrzymać:

  • 2000 BE icon
  • Skrzynia Hextech z Kluczem oraz Doskonała Skrzynia z Kluczem
  • totem Rozpruwacza
  • ikonę upamiętniającą wydarzenie
  • emotkę za wypełnienie wszystkich zadań

 Versus 2018 Edytuj

W pierwszą rocznicę wydania misji i w drugiej edycji wydarzenia udostępniono szereg zadań powiązanych z określonym Boskim Królem:  Dariusem lub  Garenem. Jako nagrodę otrzymywało się głównie specjalne Tokeny, które mogły zostać wykorzystane do stworzenia określonych przedmiotów (kule, ikony, specjalne portrety).

Po wypełnieniu wszystkich misji otrzymywało się specjalną emotkę upamiętniającą wydarzenie. Po wyłonieniu zwycięzcy starcia, ukazywała się jeszcze jedna misja (za które można było otrzymać oprócz ikonki 1000 BE icon przy wskazaniu odpowiedniej strony).

 Aatrox Edytuj

Związku z przeróbką bohatera oraz odświeżeniem historii Darkinów udostępniono specjalną misję, za którą otrzymywało się specjalną ikonę przywoływacza. Polegała ona na:

  • Darkin profileicon Geneza Darkinów
    • Wygraj grę jako, z, przeciwko Darkin (-em, -owi)

Naucz Znajomego Edytuj

W ramach programu dla nowych graczy przygotowano trzy misje, w których nowicjusze uczyli się od starszych graczy podstaw gry. Przez określony czas można otrzymać:

  • Skrzynia Hextech z Kluczem
  • ikona Dobrych Ziomków
  • 200 BE icon
  • emotka Dobra Robota, Stary!

 Runeterra Edytuj

W związku z aktualizacją mapy świata League of Legends, udostępniono szereg misji, w których należało wygrać bądź zagrać określonym bohaterem z danego regionu. Jako nagrody otrzymywało się XP icon lub ikonę danego regionu w przypadku nieposiadania. Przy wypełnieniu wszystkich (10) zadań otrzymywało się upamiętniającą ikonę oraz fragment Klucza.

Dodatkowo ukazano również krótki film pt. Ryze: Wezwanie Mocy wraz z misją, za którą otrzymywało się ikonę oraz totem Runa Świata (gra z określoną postacią ukazaną w filmie).

 Basenowa Impreza Edytuj

Z okazji wydarzenia udostępniono szereg przeróżnych misji, za które można było otrzymać różne nagrody:

  • 1200 XP icon
  • 975 BE icon
  • Skrzynia Hextech z Kluczem
  • odłamek Bohatera
  • trwałą, losową emotkę i skórkę totemu
  • ikona Oblodzonego Pingu

Po wypełnieniu wszystkich zadań, otrzymywało się specjalną emotkę upamiętniającą wydarzenie. Ponadto występowała powtarzalna misja zapewniająca 75 BE icon oraz ukryta misja zapewniająca dodatkowe 500 BE icon.

Mission ARAM-ARAMA 2018 ARAM-ARAMA Edytuj

W trakcie specjalnego wydarzenia na serwerach europejskich udostępniono specjalne misje, które zapewniały nagrody w sumie: 650 BE icon, 1600 XP icon, 2 Skrzynie Hextech oraz 3 Klucze.

 Odyseja Edytuj

Z okazji wydarzenia udostępniono szereg przeróżnych misji, za które można było otrzymać różne nagrody w postaci:

  • 100 Tokenów Odysei
  • Ulepszenia
  • 3500 BE icon
  • emotki
  • ikony przywoływacza
  • Kula Odysei
  • Kryształ Odysei
  • prawo do zakupu Kurtki Załogi Gwiazdy Porannej
  • odłamek losowego bohatera
  • totem Złota Kosmiczna Jaszczurka

 Mistrzostwa Świata 2018 Edytuj

Z okazji Mistrzostw Świata przez 6 tygodni można wypełniać misje (E-Sport,  Opowieści z Rift,  K/DA), za które otrzymywało się głównie Tokeny Mistrzostw oraz XP icon, BE icon, ikony przywoływacza, emotki, Kulę Mistrzostw i K/DA.

Koniec Sezonu 2018 Edytuj

Na miesiąc przed zakończeniem ósmego sezonu League of Legends, co tydzień pojawiały się misje (cztery), które polegały na wygrywaniu gier rankingowych we wszystkich kolejkach. Za nie w sumie otrzymało się 50 BE icon, dopalacz XP icon na 8 wygranych meczy oraz ikonę Victorious Porianna profileicon Zwycięskiej Pororianny (nawiązanie do  Zwycięskiej Orianny).

Przedsezon 2019 Edytuj

W okresie przygotowawczym do kolejnego sezonu wprowadzono jedną misję, która zapoznawała z nową funkcją wież. Polegała ona na zniszczeniu jednej z nich zanim zniknie specjalne opancerzenie przyznające złoto. Za wykonanie zadania otrzymało się 500 XP icon.

 Neeko Edytuj

Z okazji wydania nowej bohaterki udostępniono dwie misje, za które można było zdobyć 300 BE icon i specjalną ikonę przywoływacza.

All-Star 2018 Edytuj

W trakcie wydarzenia e-sportowego do wykonania były dwie misje, za które zdobywało się ikonę przywoływacza oraz emotkę poprzez oglądanie meczy na żywo bądź jako powtórki.

 Snowdown 2018 Edytuj

W trakcie wydarzenia udostępniono dwie serie misji - związana bezpośrednio z Snowdown oraz z eksperymentalnym trybem - Nexus Blitz. Jako nagrody otrzymywało się specjalne tokeny Snowdown i Nexus. Za nie można było wymienić na specjalne elementy kosmetyczne w postaci ikon, emotek, skórki totemu czy barw.

2019 Edytuj

Start Sezonu 2019 i Wiosenny Split 2019 Edytuj

Z okazji rozpoczęcia nowego sezonu jak i wiosennej rundy e-sportowej, udostępniono szereg misji, za które zdobywano przeróżne nagrody w postaci XP icon, BE icon, ikon czy specjalnej emotki.

 Festyn Księżyca 2019 Edytuj

Z okazji Roku Świni udostępniono szereg misji, za które otrzymywało się BE icon, 10 Czerwonych Kopert (zawierające różne fanty), Kulę Festynu oraz pamiątkową ikonkę i emotkę.

Versus.grupa  Koty VS. Psy Edytuj

Udostępniono kilka misji, za które można było otrzymać specjalne ikony, BE icon, PE icon oraz Doskonałą Skrzynię z Kluczem.

The Trials profileicon Próby ( Mid-Season Invitational 2019) Edytuj

Specjalne wydarzenie z okazji rozgrywania MSI połączone z  Akademią Bojową, które udostępniło szereg przeróżnych misji w zależności od dołączenia do konkretnego Domu. W sumie można było otrzymać nagrody w postaci tokenów, BE icon, XP icon (za każdy wygrany mecz na Summoner's Rift / dwa mecze ARAM), Kuli MSI czy Hextech Crafting Prestige token (pod warunkiem wykupienia przepustki).

Letni Split 2019 Edytuj

W zależności od regionu można było wykupić specjalną przepustkę za 980 RP icon (dla regionów: Ameryka Płn., Chiny, Europa), która udostępniała dostęp do specjalnych misji, które polegały na wspieraniu określonej drużyny poprzez oglądanie meczy czy granie. Jako nagrody otrzymywało się w postaci: BE icon, ikon, emotek, skórki totemu danej drużyny i specjalnej barwy  Pogromcy Smoków Brauma w zależności od danego regionu.

 Arcade: ULTRAKOMBO Edytuj

Wydarzenie w klimatach Arcade umożliwiło wypełnienie przeróżnych misji. W sumie można było otrzymać nagrody w postaci tokenów, BE icon, XP icon, Kuli czy Hextech Crafting Prestige token (pod warunkiem wykupienia przepustki).