FANDOM

Rozwój Edytuj

Stare ikony umiejętności Edytuj

Aktualizacja Edytuj

Maokai jest kolejnym bohaterem, który trafił do warsztatu ulepszeń. Opuścił go, wyposażony w nową, odlotową korę na wszystkich skórkach.

Maokai Screenshots

Podobnie jak w przypadku  Singeda, sam szkielet Maokaia wyglądał całkiem nieźle, niestety reszta jego wyglądu była... cóż, dziwna. Postanowiliśmy więc nieco zmodyfikować jego model, tekstury, efekty zaklęć i kilka animacji podstawowego modelu w przypadku każdej ze skórek![1]

Stare umiejętności Edytuj

Wyssanie Magii
Maokai.Wyssanie Magii

Za każdym razem, kiedy w okolicy Maokaia zostanie rzucone zaklęcie, ten pobiera z niego energię, zyskując ładunek Wyssania Magii.

Kiedy posiada 5 ładunków, jego następny podstawowy atak ulecza go o 5 / 6 / 7% maksymalnego zdrowia.

Wyssanie Magii to efekt przy trafieniu.
Nie aplikuje efektów czarów.Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak wręcz, w tym kradzież życia,  Blask, a spowolnienie  Lodowym Młotem nie jest osłabiane.
  • Maokai nie może uzyskać ładunków od niewidzialnych bohaterów.
  • Umiejętności kilkukrotnie aktywowane, np.:  Widmowa Szarża  Ahri lub  Połamane Skrzydła  Riven przyznają tylko 1 ładunek.
  • Wir Zemsty
    Czas: 60 / 50 / 40 sek.
    Koszt: 40 many (+30 many / sek.)
    Maokai.Wir Zemsty

    Przełączana: Maokai tworzy magiczny wir wokół siebie chroniący jego oraz sojuszników, zmniejszając o 20% otrzymywane przez nich obrażenia.

    Wir zakończy się po 10 sekundach lub do momentu ponownej aktywacji, uwalniając energię i zadając obrażenia magiczne przeciwnikom w obszarze.

    • Zasięg: 475
    • Średnica obszaru działania: 950
    • Obrażenia magiczne: 100 / 150 / 200 (+50% mocy umiejętności) (+2 za każdy punkt pochłoniętych obrażeń)
    • Maksymalne dodatkowe obrażenia: 100 / 150 / 200
    • Całkowite obrażenia magiczne: 200 / 300 / 400 (+50% mocy umiejętności)
    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.

    Przypisy