FANDOM

Diana.Klasyczna.skórka

 Diana, jedna z Lunari

Oto księżyc w nowiu.  p Diana

Starożytna, podziemna sekta — Lunari, czci święte światło srebrnego księżyca.

Opis Edytuj

Wyznawcy księżyca, których religia zakłada potrzebę równowagi pomiędzy słońcem i księżycem, która niezbędna jest do prawidłowego funkcjonowania i życia. Zostali oni odsunięci od świata, przez co muszą się ukrywać, co prawdopodobnie jest sprawką  Solari. Powrót Lunari może nastąpić dzięki determinacji  Diany, która stara się zjednoczyć obie sekty.

Polityka Edytuj

Zakon Edytuj

  • Lunari 1
  • Lunari 2
  • Kapłanka Księżyca
  • Oślepiające Światło
  • Ujawnienie Diany

Jej członkowie praktykują swoją religię w sekrecie, ukrywając się przed Solari, którzy chcą na zawsze wypędzić Lunari z Góry. Niektórzy powiadają, że dawno temu te dwie grupy żyły w zgodzie i że jako jeden lud czciły wiele istot astralnych.

Lunari śledzą ruchy gwiazd, by przewidzieć przyszłość. Niektóre kapłanki noszą naszyjniki z lustrzanego szkła księżycowego, wierząc, że odbita w nich rzeczywistość objawi im głębsze misteria.

Niektórzy wieszcze Lunari w ciągu dnia zawiązują sobie oczy, przyzwyczajając je do ciemności — albowiem tylko w czystym świetle księżyca ujrzeć można prawdę.

Bronie Edytuj

  • Bronie Lunari
  • Bronie Lunari z Księżycowego Kamienia
  • Calibrum, Strzelba
  • Crescendum, Czakram
  • Gravitum, Działo
  • Infernum, Miotacz Płomieni
  • Severum, Pistolet, Sierp

Wzornictwo uzbrojenia Lunari jest gustowne, oszczędne i łatwe do ukrycia. Wykonuje się je z opalizujących kulistych kamieni.

Broń używana przez Lunari wykonana jest głównie z srebra księżycowego, czyli srebrnego materiału wykutego w świetle księżyca, nasycone odrobiną magii. Część z nich wykonana jest również z kamieni księżycowych, które są wyjątkowo cennymi kamieniami, będącymi fragmentami księżyca, który osadził się w górach, eony temu. Przejawia się on znacznie potężniejszą magią niż srebro księżycowe.

Ostrze  Diany wykonane zostało z srebra księżycowego do walki, natomiast broń  Apheliosa stworzona została przy użyciu zarówno kamienia jak i srebra księżycowego, a sama w sobie miała z natury charakter rzeźbiarski - pierwotnie przypominały dzieła sztuki wykonane z najcenniejszego, świętego materiału. Jego broń umieszczona była w srebrzystych filarach do czasu aż, Aphelios i Alune odkryli ich potencjał, koncentrując się na ich magicznej mocy.

Bohaterowie Edytuj

Bohater Więzi
 Alune, Siostra Apheliosa Wieszczka Lunari, pomaga  Apheliosowi z Duchowego Wymiaru.
 Aphelios, Broń Wiernych Zrodzony podczas rzadkiego zbiegu księżyców, czczony jako dziecko przeznaczenia.
 Diana, Pogarda Księżyca Aspekt księżyca; odrzucona przez Solari.
 Zoe, Aspekt Zmierzchu Uosobienie psotliwości, wyobraźni i zmiany, kosmiczny posłaniec Targonu, który zwiastuje ważne wydarzenia zmieniające całe światy.
 Aurelion Sol, Architekt Gwiazd Był pod kontrolą  Zoe.
 Leona, Promyk Jutrzenki Poszukuje  Diany.
 Nami, Władczyni Przypływów Puszukuje  Diany.
 Pantheon, Niezniszczalna Włócznia W przeszłości miał kontakt z Lunari.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazewnictwo ugrupowań, Lunari oraz Solari, inpirowane jest łaciną; słońce (sol) i księżyc (luna).
  • Lekceważące i pogardliwe podejście Solari wobec Lunari może być nawiązaniem do astronomicznego faktu, że księżyc nie emituje żadnego światła, a jedynie je odbija.

Multimedia Edytuj

Zobacz także Edytuj