FANDOM

Cienie i odbicia[1]Edytuj

Lucian Cienie i odbicia 1

Gdy sięgnęliśmy po tę  broń , przyjęliśmy naszą misję z dumą. Pozbądźcie się zła z Runeterry, powiedzieli nam. Zabijajcie spaczonych. Wyślijcie ścierwo tego świata do nory, z której wypełzło. Nie każdy może korzystać z tej broni. Trzeba czystego serca. Umysłu nieskażonego strachem. Wewnętrznego światła, które przezwycięża ciemność tego świata. Niegdyś miałem to światło. Teraz nie jestem już tego pewien.

Wszystko się zmieniło. Wiedzieliśmy, że nasza misja nas przewyższa. Nie było ważne z kim walczyliśmy, ale z czym. Zło. Shadow Isles? Kolejny bałagan do posprzątania, kolejna grupa duchów. Były potworami, ale już nie takie załatwialiśmy. Do dnia, w którym spotkaliśmy  go. Do dnia, w którym zabrał ją z mojego życia.

Lucian Cienie i odbicia 2

Teraz mój wróg ma imię. Nie chciałaby, żebym za nią szedł -- znała ryzyko. Ale nie potrafię jej zapomnieć. Nie zapomnę jej. Znajdę tego bydlaka, który mi ją zabrał i wyślę go prosto do grobu.

Dwukrotnie, jeżeli będzie to konieczne.

Lucian Cienie i odbicia 3

Stań do walki jako Lucian Kleryk Broni[2]Edytuj

Stań do walki ze złem przy użyciu potęgi światła jako  Lucian Kleryk Broni. Ten walczący z dystansu bohater prowadzący, uzbrojony w starożytną broń skupia się na niszczeniu przeciwników za pomocą  szybkich strzałów,  nieustannych doskoków oraz potężnych ostrzałów  świetlnymi pociskami.

Umiejętności Edytuj

Miotacz Światła
Lucian.Miotacz Światła

Po użyciu umiejętności, następny podstawowy atak Luciana uderzy dwukrotnie. Drugi strzał zadaje obniżone obrażenia.

Przebijające Światło
Lucian.Przebijające Światło

Wystrzeliwuje wiązkę światła, która przebija cel, zadając obrażenia w linii.

Płomienny Wybuch
Lucian.Płomienny Wybuch

Wystrzeliwuje pocisk, który wybucha w kształcie gwiazdy i oznacza cele. Ataki wymierzone w oznaczone cele zapewniają Lucianowi krótkotrwałą premię do szybkości.

Bezwzględny Pościg
Lucian.Bezwzględny Pościg

Lucian doskakuje i usuwa z siebie wszystkie efekty spowolnienia. Bezwzględny Pościg odnawia się, jeżeli Rzeź zabije wrogiego bohatera.

Rzeź
Lucian.Rzeź

Lucian porusza się, strzelając w jednym kierunku i zadając obrażenia pierwszemu trafionemu przeciwnikowi. Lucian może użyć Rzezi podczas strzelania.

Gra Edytuj

Przedstawienie Luciana

Dolna aleja Edytuj

Dzięki dużej mobilności Lucian może ukarać przeciwników, którzy podejdą za blisko. Przebijające Światło umożliwia mu łatwe nękanie wrogów (nawet gdy ukrywają się za stworami). Wrogo nastawieni prowadzący zostają zmuszeni do utraty zabić, gdy muszą unikać strzałów, lub otrzymywania obrażeń, gdy chcą zabijać stwory. Doskok Bezwzględnym Pościgiem lub trafienie Płomiennym Wybuchem i zaatakowanie podstawowym atakiem uciekających celów zwiększy prędkość Luciana, co umożliwi mu zmniejszenie dystansu, zabicie celu lub ucieczkę.

Miotacz Światła umożliwia Lucianowi wykonanie podwójnego ataku po użyciu umiejętności. Dzięki temu, Kleryk Broni może gnębić przeciwnika w alei i zdobyć przewagę w walce 1 na 1. Efekty przy trafieniu, takie jak kradzież życia, spowolnienie czy efekt czerwonego wzmocnienia działają podwójnie, dzięki czemu Lucian może długo uczestniczyć w walce i utrzymać się w alei.

Rzeź, superumiejętność Luciana, to umiejętność podtrzymywana, która wystrzeliwuje serię pocisków w linii prostej, zadających obrażenia pierwszemu trafionemu wrogiemu bohaterowi. W przeciwieństwie do podobnych umiejętności, Lucian może skorzystać z Bezwzględnego Pościgu podczas używania Rzezi. Podczas ruchu, Lucian będzie kontynuował ostrzał w kierunku, w którym umiejętność została uruchomiona. Jednoczesne użycie Bezwzględnego Pościgu umożliwi Lucianowi szybki odskok od zbliżających się wrogów lub doskok w kierunku uciekających przeciwników. Zabicia za pomocą Rzezi odnawiają Bezwzględny Pościg, dzięki czemu Lucian zmienia się w maszynę do zabijania, gdy tylko zostanie użyta jego superumiejętność.

Walki drużynowe Edytuj

Podczas walk drużynowych Bezwzględny Pościg umożliwia Lucianowi szybką ucieczkę z niekorzystnej sytuacji lub ominięcie wrogiej drużyny i dobranie się do ważnych celów. Podczas walki z kilkoma przeciwnikami trafienie kilku z nich Płomiennym Wybuchem da Lucianowi kilka celów do atakowania, by uzyskać przyspieszenie, a Przebijające Światło zada obrażenia całej grupie.

Multimedia Edytuj

Dawne historie Edytuj

Podziękuj mi. Jeśli zabiję cię teraz, oszczędzę ci wiecznej męki. Lucian

Kiedyś Strażnik Światła, Lucian stał się ponurym łowcą nieumarłych duchów. Jest bezwzględny w ściganiu i zabijaniu ich za pomocą swoich bliźniaczych starożytnych pistoletów. Pochłonięty chęcią pomszczenia żony nie spocznie, dopóki  Thresh — widmo, które posiada jej duszę — nie zostanie zniszczony. Bezlitosny i nastawiony tylko na jedno, Lucian nie pozwoli, żeby cokolwiek stanęło na drodze jego zemsty. Jeśli ktokolwiek lub cokolwiek będzie wystarczająco głupie, by spróbować, zostanie zmiecione przez przytłaczającą serię magicznych wystrzałów.

Kleryk Broni Edytuj

Lucian włada potężną bronią, przepełnioną starożytną mocą; jest strażnikiem przed nieumarłymi. Jego determinacja nigdy nie słabnie, nawet w obliczu przerażających istot, które niszczy oczyszczającym ogniem. Lucian ma poważną misję ─ uwolnić duchy tych, którzy trwają w nieśmierci, w tym jego ukochanej.

Tak jak starożytna broń, którą władali, Lucian i jego żona Senna wykuci byli z tej samej skały. Razem przez lata walczyli ze złem na  Runeterze, rozświetlając mrok i oczyszczając spaczonych. Byli wcieleniem praworządności: Oddanie Senny dla ich sprawy było niezłomne, a ciepło i dobroć Luciana wzruszała wiele spośród ocalonych ofiar. Byli niczym dwie połówki, oddani i nierozłączni.

Chociaż Lucian i Senna oglądali sceny, które złamałyby większość wojowników, były one niczym w porównaniu z tym, co spotkało ich na  Wyspach Cienia. Gdy upiorni mieszkańcy tego przeklętego miejsca zaczęli pojawiać się na Runeterze, Lucian i Senna rozpoczęli polowanie na nich. Była to trudna praca, ale niezłomna para zwyciężała za każdym razem do momentu, gdy spotkali  Thresha. Lucian i Senna stawiali już czoła tak koszmarnym tworom, ale ten przeciwnik był wyjątkowo sprytny i okrutny. Rozpoczęła się straszna bitwa, a Thresh zastawił nieprzewidzianą pułapkę. Ku przerażeniu Luciana, stworzenie zdołało porwać duszę Senny, chwytając ją w Widmowym Więzieniu. Nic nie mogło jej przywrócić. Senna zginęła i po raz pierwszy Lucian musiał wypełniać misję sam.

Chociaż Strażnik odebrał Lucianowi połówkę serca, stworzył też najgroźniejszego wroga Wysp Cienia. Lucianem zawładnęła mroczna determinacja; miał zamiar za wszelką cenę wyplenić nieumarłych z Runeterry. By uczcić Sennę, zaczął władać jej bronią i poprzysiągł ukończyć ich wspólną misję. Władając teraz oboma reliktami, Lucian walczy z nieumarłymi i próbuje oczyścić dusze Wysp Cienia. Wie, że dusza Senny odeszła, ale nie traci nadziei, że uda mu się zapewnić jej spokój.

Dawne obrazy skórek Edytuj

Przypisy