KosmofazaPL.png

W totalnie czadowej galaktyce oddalonej o miliony imprez świetlnych istnieje tajemnicza energia znana wyłącznie jako Faza. Energia ta przynosi muzykę i dobrobyt miliardom galaktycznych obywateli. Kiedy jednak obca galaktyczna władczyni Lissandra i jej armia Srogich Wibracji rozpoczęli zniewalanie planet i tłumienie disco, nastała nowa era bohaterów, którzy powstali, by ją powstrzymać i uchronić czadową atmosferę trwającej imprezy.

Kosmofaza (ang. Space Groove) — seria skórek w alternatywnym uniwersum League of Legends. Wszyscy bohaterowie osadzeni galaktyce zasilanej tajemniczą energią znaną jako Faza, bohaterowie walczą przeciwko Lissandrze i jej armii srogich wibracji.

Członkowie[edytuj | edytuj kod]

Faza[edytuj | edytuj kod]

Gwen na Kosmofazie[edytuj | edytuj kod]

Kiedy Gwen ubiegała się o stanowisko kwatermistrzyni Lux i Samiry, było to dość nietypowe, wszak nikt inny się tego nie podjął. Z radością szyje wspaniałe ubrania z dobrych wibracji i wzmacnia energię disco za pomocą swoich szykownych nici. Chociaż jest nowa w tym całym świecie galaktycznych bohaterów, jedno jest pewne: nie ma mowy, żeby Gwen pozwoliła swoim przyjaciołom wyzwalać galaktykę w kiepskich strojach.

Lulu na Kosmofazie[edytuj | edytuj kod]

Lulu, pochodząca z Krainy Boogie – a konkretnie z planety Nieskalanej Fazy – jest w wyjątkowy sposób zestrojona z rezonansem kosmicznej energii disco. Używając swojego kostura do tworzenia wizji wolności i swawoli w rytm muzyki, sprawia, że każda istota w galaktyce – bez względu na to, jak wiele lewych nóg, posiada – zaczyna przytupywać do taktu.

Lulu na Kosmofazie (Prestiżowa Edycja)[edytuj | edytuj kod]

Krótko po wizycie Trzech Bogin Wiksy w centrum galaktyki Lulu jest bardziej zestrojona z Fazą niż zwykle. Jej wizje są jeszcze silniejsze, nie można się oprzeć jej rytmom i nikt nie wie, gdzie Lulu pojawi się następnie.

Lux na Kosmofazie[edytuj | edytuj kod]

Lux, normalna dziewczyna z Normalnego świata, pochwyciła fazonatężający kostur, aby ochronić swoją planetę przed Srogimi Wibracjami... niechcący odkrywając, że potrafi miotać potężnymi strumieniami skoncentrowanego disco. Przemierzając kosmos z Samira, ochraniającą ją najemniczką, Lux stanowi teraz wiecznie rozradowany bastion dobra w walce ze złą armadą obcych i ich tragicznym gustem muzycznym.

Nunu i Willump na Kosmofazie[edytuj | edytuj kod]

Willump – obdarzony najpotężniejszymi zdolnościami do szerzenia boogie, jakie kiedykolwiek pojawiły się na jego planecie - został zrekrutowany przez Lissandrę do konwersji dobrych wibracji w jej Srogie Wibracje. Jednak kiedy Willump spotkał Nunu podczas oblężenia, Normalnego Świata, wyzwolił się spod kontroli Lissandry i zdezerterował wraz ze swoim nowym przyjacielem. Od tamtej pory razem przemierzają galaktykę, aby przywrócić dobre wibracje we wszechświecie.

Rumble na Kosmofazie[edytuj | edytuj kod]

Planeta Retrofuturyzmu ma już dość słuchania nudnej muzyki, którą niesie ze sobą nikczemny wpływ Lissandry. Rumble, odziany w fazokombinezon własnego projektu, z hukiem przemierza świat, który go przyjął, mierząc potężnymi rakietami i czadowym basem w każdego, kto śmie powstrzymywać jego ludzi od tańca.

Samira na Kosmofazie[edytuj | edytuj kod]

Czadowa, goniąca za dreszczykiem emocji elitarna wojowniczka i obrończyni z Mgławicy Jacuzzi, Samira, przyjęła bezpośrednie zlecenie od Trzech Bogin Wiksy, aby ocalić Lux przed inwazją wiszącą nad Normalnym Światem. Teraz, gdy razem z Lux wyzwalają planety w całej galaktyce, Samira musi zrobić wszystko, co w jej mocy, aby chronić Lux – zarówno przed Lissandrą, jak przed brakiem jakichkolwiek instynktów samozachowawczych u swojej nowej towarzyszki.

Nasus na Kosmofazie[edytuj | edytuj kod]

Nasus - ogromny władca płyt, bibliotekarz wszelkiej muzyki i przywódca Psiej planety - popadł niegdyś w niewolę Lissandry. Na jej rozkaz przechwycił wszystkie najbardziej czadowe nagrania swojego ludu i ukrył je przed światem, aby nigdy więcej nie zostały usłyszane. Jednak teraz, gdy jego serce otworzyło się na moc disco, prowadzi on swój lud w rebelii przeciwko zabójczym żołnierzom, których imiona brzmią Blitz i Crank.

Srogie Wibracje[edytuj | edytuj kod]

Blitz i Crank na Kosmofazie[edytuj | edytuj kod]

Blitz i Crank to dwóch najzacieklejszych wojowników Kociej planety, którzy razem w (zazwyczaj) pełnej współpracy pilotują swojego mecha, Blitzcranka. Crank, uważa, że może przezwyciężyć swój brak wyczucia rytmu dzięki pomocy żywiołowego współpilota, natomiast Blitz... cóż... jest zajęty podrygiwaniem do swojej własnej nuty. Razem planują zawładnąć Psią Planetą i zawłaszczyć padające na nią cieplutkie promienie słońca dla siebie.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Multimedia[edytuj | edytuj kod]

Przypisy