FANDOM

Interfejs Poczekalnia Profil Kolekcja Łupy Sklep Inne

Sklep - część klienta, w którym kupuje się zawartość gry.

Wygląd Edytuj

Sklep główna (V10.5)

Strona główna sklepu ukazuje najświeższe wiadomości dotyczące najnowszych skórek bohaterów, dodatkową zawartość czy też wyprzedaże. W sklepie, zawartość kupuje poprzez wydawanie Niebieskiej Esencji BE icon (zdobywaną poprzez grę) bądź Riot Points RP icon (kupno za prawdziwą walutę).

RP icon RP Edytuj

Sklep zakup RP

W prawym górnym rogu znajduje się przycisk Kup RP, który przenosi do okienka wyboru kupna waluty poprzez odpowiednią płatność. W zależności od serwera, sposoby płatności, ilość kupowanej wirtualnej waluty jak i płatność określoną prawdziwą walutą mogą się różnić.

Zawartość Edytuj

Na pasku znajdują się kategorie z odpowiednimi produktami do kupienia. W celu szybszego znalezienia odpowiedniego przedmiotu, można użyć filtru poprzez odpowiednie zaznaczenie opcji. Można również wyświetlić zawartość, którą się posiada. Przed zakupem danej rzeczy pojawi się okienko z ilością potrzebnej waluty do kupienia oraz saldo przed i po zakupie.

Bohaterowie Edytuj

Sklep bohaterowie

Postacie z gry można kupić zarówno za wirtualną jak i prawdziwą walutę. W celu selekcji można użyć znajdujących się obok specjalnych oznaczników. Ceny bohaterów są różne i wynoszą:

  • Niebieska Esencja: 450 BE icon6300 BE icon (7800 BE icon - nowi bohaterowie przez tydzień)
  • RP: 260 RP icon975 RP icon

Skórki Edytuj

Sklep skórki (V10.5)

W tym dziale znajdują się skórki dla bohaterów i ich odpowiednie warianty kolorystyczne (znane jako Barwy / Chroma) oraz dla aren z trybu Teamfight Tactics. Można kupić je jedynie w "płatnej" walucie i jest różny w zależności od stopnia wykonania elementu kosmetycznego (390 RP icon - 3250 RP icon) bądź na aktualne wyprzedaże.

Łupy Edytuj

Sklep łupy (V10.5)

Dział, w którym kupuje się dodatkowe elementy warsztatu Hextech (klucze, skrzynie, Jaja Małych Legend czy specjalne zestawy z okazji wydarzeń).

Patronowie Edytuj

Sklep Patronowie (V10.5)

Dział ze wszystkimi wariantami dodatkowych statystyk dla postaci, które można kupić za Niebieską Esencję (2500 BE icon) lub za RP (225 RP icon600 RP icon).

Akcesoria Edytuj

Sklep akcesoria (V10.5)

Tutaj kupuje się (głównie w Riot Points RP icon) zawartość kosmetyczną w postaci emotek, biletów na Clash, skórek totemów, ikon przywoływacza, dopalaczy doświadczenia, dodatkowych strony run bądź zestawów (specjalnie wyselekcjonowane przedmioty zawarte w jednej paczce).

Konto Edytuj

Sklep konto

Tutaj (przycisk w prawym górnym rogu - postać z zębatką) znajdują się dodatkowe opcje dotyczące konta. Można w nim zmienić serwer lub nazwę przywoływacza, wykorzystać kod promocyjny bądź zwrócić dany przedmiot (jedynie trzy razy do 3 miesięcy od daty zakupu).

Dodatkowe Edytuj

Sklep prezent

Oprócz podstawowych funkcji, można również podarować przyjacielowi prezent w postaci bohatera, skórki, specjalnej zawartości bądź w Riot Points RP icon (poprzez przycisk w prawym górnym rogu - ikona prezentu). W trakcie ważnych wydarzeń e-sportowych uruchamiany jest specjalny dział w sklepie, w którym można kupić określone przedmioty w motywach danej drużyny (barwy, ikony, emotki, itp.) bądź specjalne przepustki przy oglądaniu meczy na żywo.

Dodatkowo dwa razy w ciągu roku (w trakcie połowy bądź na zakończenie sezonu rankingowego) pojawia się Emporium Esencji - specjalny sklep, w którym można wydać nadmiarową ilość Niebieskiej Esencji BE icon na specjalne przedmioty.

Galeria Edytuj

Historia Edytuj

Nowy klient Edytuj

Emotki Edytuj

Sklep - emotki (V9.13)

Początkowo, specjalne komunikaty występowały w postaci oddzielnego działu, która każda z nich kosztuje po 350 RP icon (z kilkoma wyjątkami). Obecnie zostały przeniesione do działu Akcesoria.

Rozgrywka Edytuj

Sklep rozgrywka

Dział, w którym można było kupić runy i strony do nich (wzmocnienia bohaterów w początkowej fazie gry) oraz dopalacze (przyspieszają zdobywanie poziomu konta bądź zwiększają ilość zdobywanych Punktów Zasług IP icon). Dopalacze i strony na runy można nadal kupować w dziale Akcesoria.

Zestawy Edytuj

Sklep zestawy

Był to dział ze specjalnymi wyselekcjonowanymi przedmiotami zawartymi w postaci zestawów z okazji specjalnego wydarzenia (wydanie bohatera, e-sport, święta, itp.). W przypadku posiadania jakiegokolwiek przedmiotu w danej paczce, wtedy cena zostaje automatycznie obniżona. Część kategorii zostało przeniesiony do działu Akcesoria a część pod Skórki.

Obrazy Edytuj

Stary klient Edytuj

Obrazy Edytuj