FANDOM

Interfejs Poczekalnia Profil Kolekcja Łupy Sklep Inne

Sklep - część klienta, w którym kupuje się zawartość gry.

Wygląd Edytuj

Sklep główna

Strona główna sklepu ukazuje najświeższe wiadomości dotyczące najnowszych skórek bohaterów, dodatkową zawartość czy też wyprzedaże. W sklepie, zawartość kupuje poprzez wydawanie Niebieskiej Esencji BE icon (zdobywaną poprzez grę) bądź Riot Points RP icon (kupno za prawdziwą walutę).

RP icon Riot Points Edytuj

Sklep zakup RP

W prawym górnym rogu znajduje się przycisk Kup RP, który przenosi do okienka wyboru kupna waluty poprzez odpowiednią płatność. W zależności od serwera, sposoby płatności, ilość kupowanej wirtualnej waluty jak i płatność określoną prawdziwą walutą mogą się różnić.

Zawartość Edytuj

Na pasku znajdują się kategorie z odpowiednimi produktami do kupienia. W celu szybszego znalezienia odpowiedniego przedmiotu, można użyć filtru poprzez odpowiednie zaznaczenie opcji. Można również wyświetlić zawartość, którą się posiada. Przed zakupem danej rzeczy pojawi się okienko z ilością potrzebnej waluty do kupienia oraz saldo przed i po zakupie.

Bohaterowie Edytuj

Sklep bohaterowie

Postacie z gry można kupić zarówno za wirtualną jak i prawdziwą walutę. W celu selekcji można użyć znajdujących się obok specjalnych oznaczników. Ceny bohaterów są różne i wynoszą:

  • Niebieska Esencja: 450 BE icon6300 BE icon (7800 BE icon - nowi bohaterowie przez tydzień)
  • Riot Points: 260 RP icon975 RP icon

Skórki Edytuj

Sklep skórki

Skórki można kupić jedynie w "płatnej" walucie i jest różny w zależności od stopnia wykonania elementu kosmetycznego (390 RP icon - 3250 RP icon). Dodatkowo w tym dziale widnieją poddziały z różnymi wariantami kolorystycznymi określonych skórek (znane jako Barwy / Chroma) oraz specjalne zestawy skórek.

Warsztat Hextech Edytuj

Sklep warsztat

Dział, w którym kupuje się dodatkowe elementy warsztatu Hextech (klucze, skrzynie, Jaja Małych Legend czy specjalne zestawy z okazji wydarzeń).

Emotki Edytuj

Sklep - emotki (V9.13)

Lista możliwych do kupienia specjalnych komunikatów używanych w grze, która każda z nich kosztuje po 350 RP icon.

Akcesoria Edytuj

Sklep akcesoria

Tutaj kupuje się (głównie w Riot Points RP icon) zawartość kosmetyczną w postaci skórek totemów czy ikon przywoływacza, dopalacze doświadczenia, dodatkowe strony run bądź zestawy (specjalnie wyselekcjonowane przedmioty zawarte w jednej paczce).

Konto Edytuj

Sklep konto

Tutaj (przycisk w prawym górnym rogu - postać z zębatką) znajdują się dodatkowe opcje dotyczące konta. Można w nim zmienić serwer lub nazwę przywoływacza, wykorzystać kod promocyjny bądź zwrócić dany przedmiot (jedynie trzy razy do 3 miesięcy od daty zakupu).

Dodatkowe Edytuj

Sklep prezent

Oprócz podstawowych funkcji, można również podarować przyjacielowi prezent w postaci bohatera, skórki, specjalnej zawartości bądź w Riot Points RP icon (poprzez przycisk w prawym górnym rogu - ikona prezentu). W trakcie ważnych wydarzeń e-sportowych uruchamiany jest specjalny dział w sklepie, w którym można kupić określone przedmioty w motywach danej drużyny (barwy, ikony, emotki, itp.) bądź specjalne przepustki przy oglądaniu meczy na żywo.

Raz na jakiś czas (najczęściej przy świętach jak  Snowdown) pojawia się tzw. Twój Sklep - specjalny ekran, na którym pojawia się sześć różnych skórek w specjalnych obniżkach (20 - 70%). Dodatkowo raz do roku jest otwierany specjalny sklep, w którym można wydać nadmiarową ilość Niebieskiej Esencji BE icon - Emporium Esencji.

Galeria Edytuj

Historia Edytuj

Nowy klient Edytuj

Rozgrywka Edytuj

Sklep rozgrywka

Dział, w którym można było kupić runy i strony do nich (wzmocnienia bohaterów w początkowej fazie gry) oraz dopalacze (przyspieszają zdobywanie poziomu konta bądź zwiększają ilość zdobywanych Punktów Zasług IP icon). Dopalacze i strony na runy można nadal kupować w dziale Akcesoria.

Zestawy Edytuj

Sklep zestawy

Był to dział ze specjalnymi wyselekcjonowanymi przedmiotami zawartymi w postaci zestawów z okazji specjalnego wydarzenia (wydanie bohatera, e-sport, święta, itp.). W przypadku posiadania jakiegokolwiek przedmiotu w danej paczce, wtedy cena zostaje automatycznie obniżona. Część kategorii zostało przeniesiony do działu Akcesoria a część pod Skórki.

Obrazy Edytuj

Stary klient Edytuj

Obrazy Edytuj