FANDOM

Interfejs Poczekalnia Profil Kolekcja Łupy Sklep Inne

Kolekcja - część klienta, w którym znajduje się zbiór posiadanej zawartości gry.

Elementy Edytuj

Bohaterowie Edytuj

Kolekcja bohaterowie

Pierwsza zakładka ukazująca kolekcję bohaterów. Tutaj można wyczytać informacje dotyczące liczbę posiadanych postaci, ich poziomu maestrii oraz ilość zdobytych Skrzyń Maestrii (specjalna ramka wokół posiadanego bohatera). Dodatkowo można ustawić filtry w celu szybszym znalezieniu danej postaci oraz wyświetlić szczegóły o niej (rola, historia, umiejętności, skórki). Można także postać lub skórkę kupić w tej zakładce.

Skórki Edytuj

Kolekcja skórki (2)

Lista ukazująca ilość posiadanych skórek. Można ustawić specjalne filtry pod względem skompletowania, bohatera, zestawu, jakości (typu Superskórka, Legendarna, itd.), daty wydania, kupienia czy przynależności do alternatywnego uniwersum. Ukazuje także ilość posiadanych barw.

Emotki Edytuj

Kolekcja emotki (V8.14)

Lista wszystkich dostępnych komunikatów używanych w czasie gry. Można ustawić maksymalnie 9 emotek (5 w specjalnym kole i po 1 przy starcie, Pierwszej Krwi, Asa i wygranie gry).

Runy Edytuj

Kolekcja runy

Lista ukazująca listę posiadanych i startowych run (5 zestawów, dla każdej ścieżki). W zależności od wybranych elementów są specjalnie oznaczone (poprzez ikonki pod obrazkiem danego zestawu) oraz można w razie potrzeby wyselekcjonować. Można stworzyć tyle zestawów, ile jest się w posiadaniu specjalnych stron, które można kupić w sklepie.

Czary Edytuj

Kolekcja czary

Lista wszystkich dostępnych czarów, jakich można użyć w grze. Jest to specjalna lista, która odtwarza krótką prezentację działania. Kolejność czarów jest ustawiona na podstawie obecnego poziomu przywoływacza. Można wybrać jedynie dwa czary w czasie wyboru postaci.

Przedmioty Edytuj

Kolekcja przedmioty 2

Jest to specjalna strona, na której tworzy się zestawy określonych przedmiotów. Można stworzyć samodzielnie zestaw bądź znaleźć optymalną listę. W oknie edycji zestawu można określić określone parametry dotyczące postaci oraz na jakich mapach można użyć. Są tam wyświetlone wszystkie dostępne przedmioty, które można dodatkowo rozróżnić poprzez zaznaczenie odpowiedniej kategorii z lewej stronie ekranu. Takie listy modyfikować jedynie w tej zakładce, a po stworzeniu, wtedy można go wyświetlić na ekranie sklepu w grze.

Ikony Edytuj

Kolekcja ikony

Lista wszystkich wydanych ikon. Można je posegregować pod względem kręgu, ilości czy daty uzyskania. Można również zobaczyć pełną nazwę danej ikonki wraz z krótkim opisem. Dodatkowo z tego poziomu można także ustawić domyślną ikonę, która będzie się wyświetlać na koncie (oznaczona specjalną obwódką).

Totemy Edytuj

Kolekcja totemy

Lista wszystkich posiadanych i nieposiadanych totemów. Podobnie jak skórki bohaterów czy ikony, również dzielą się na krąg, datę uzyskania czy konkretny zestaw.

Barwy Edytuj

Kolekcja barwy

Lista ukazująca szczegółowo wszystkie barwy dla skórek i bohaterów. Podobnie jak zakładka z kolekcją skórek bohaterów, barwy również dzielą się na krąg w zależności od poziomu skórki czy czasu dostępu (typu Legendarne czy Limitowane).

Specjalne Edytuj

Kolekcja Ulepszenia

W trakcie  Odysei w 2018 roku, tymczasowo pojawiła się specjalna zakładka z Ulepszeniami do trybu Odyseja: Wydobycie.

Galeria Edytuj

Historia Edytuj

Nowy klient Edytuj

Runy Edytuj

Kolekcja runy stary

Lista ukazująca wszystkie posiadane zestawy starych run, które służyły do zwiększenia statystyk bohatera w czasie rozpoczęcia meczu. Można było stworzyć tyle zestawów, ile było się w posiadaniu specjalnych stron, które można kupić w sklepie (maksymalnie 20 stron). Na każdej z nich można było umieścić maksymalnie 30 run (9 znaków, 9 pieczęci, 9 glifów, 3 esencje). Tutaj można było dodatkowo tworzyć, modyfikować, usuwać bądź zmieniać nazwę danej strony w celu szybszej identyfikacji.

Specjalizacje Edytuj

Kolekcja specjalizacje

Zakłada, na której znajdowała się lista stron ze specjalizacjami. W zależności od postaci, kombinacje mogły się różnić w zależności od swojej roli w drużynie. Istniała możliwość modyfikowania strony w czasie wybieranie bohatera. Można było mieć maksymalnie 20 stron.

Galeria Edytuj

Stary klient Edytuj

Profil Edytuj

W starym kliencie, większość obecnych kart znajdowało się w profilu. Dodatkowo można było tam znaleźć szczegółowe informacje o statystykach postaci w czasie gier rankingowych w postaci wykresów i tabel oraz zakładkę dotyczącą drużyn rankingowych (lista członków, historia działalności, statystyki, itp.),