Kindred, Wieczni Łowcy są jednym z bohaterów w League of Legends.

Umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Notatki

Kindred posiada dwie osobowości: Owce i Wilka. Owca jest głównym grywalnym bohaterem kontrolowanym przez nas, natomiast Wilk jest naszym towarzyszem, który wykonuje pewne akcje na bezpośrednie polecenie Owcy.

Znak Wiecznych Łowców
Czas: 25 sek.
Znak Wiecznych Łowców

Bierne: Owca i Wilk oznaczają cele Znakiem Wiecznych Łowów w dowolnym miejscu na mapie i skazują go na śmierć. Każdy zdobyty Znak zapewnia dodatkowe obrażenia fizyczne równe 1.25% aktualnego zdrowia celu (maksymalnie 75 + (10 × Znak) przeciw potworom) (przy trafieniu na atakach podstawowych Owcy; premie kumulują się wraz z kolejnym zdobytym Znakiem. Znak jest usuwany z celu po jego śmierci, nawet wtedy, gdy Kindred nie wezmą udziału w jego śmierci.

Owca – Wrodzy bohaterowie: Owca posiada listę przyszłych skazanych na śmierć wrogich bohaterów, którą może otworzyć poprzez kliknięcie ikonki umiejętności pasywnej. Wrogich celów nie można wybrać podczas walki, a sama umiejętność posiada 8 sekundowe opóźnienie, zanim aktywuje się Znak na wybranym celu. Cel nie może zostać ponownie wybrany przez 4 minuty.

Wilk – Potwory: Wilk co pewien czas oznacza dowolnego potwora (z wyjątkiem epickich) z wrogiej dżungli i oznacza na minimapie ich obóz dla obu drużyn; potwory oznaczane są od 2:30. Po osiągnięciu 6 Znaków Wiecznych Łówów Wilk zaczyna polować także na Barona Nashora, SmokaSmoka, Herolda Riftu lub Vilemawa.

Nie aplikuje efektów czarów.
Tarcze czarów Oczekiwanie na test
Taniec Strzał
Czas: 9 sek.
Koszt: 35 many
Taniec Strzał

Aktywna: Owca skacze w kierunku kursora myszy i wystrzeliwuje 3 samonaprowadzające strzały do 3 najbliższych wrogów oraz zadaje każdemu z nich obrażenia fizyczne.

  • Zasięg skoku: 340
  • Zasięg strzał: 500
  • Obrażenia fizyczne: 60 / 80 / 100 / 120 / 140 (+65% obrażeń ataku)

Wilk: Aktywacja Wilczego Szału lub przebywanie wewnątrz terytorium Wilka zmniejsza czas odnowy Tańca Strzał do 2 sekund.

Taniec Strzał to ślizg wystrzeliwujący 3 automatycznie celowane pociski.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez Niezłomność Brauma i Ścianę Wichru Yasuo .
Tarcze czarów blokują obrażenia.
Wilczy Szał
Czas: 18 / 17 / 16 / 15 / 14 sek.
Koszt: 40 many
Wilczy Szał

Aktywna: Wilk odłącza się od Owcy i oznacza swoje terytorium na 8 sekund oraz automatycznie rzuca się na pobliskie cele lub atakuje aktualnie atakowany cel przez Owce.

  • Średnica obszaru działania: 1600

Ataki podstawowe Wilka skalują się z 50% premii do prędkości ataku Owcy i zadają obrażenia fizyczne równe bazowej wartości i 40% dodatkowych obrażeń pochodzących od Znaku Wiecznych Łowów. Dodatkowo Wilk okalecza atakowane potwory i zmniejsza ich prędkość ruchu i ataku o 50% na 2 sekundy.

Po aktywacji umiejętności, terytorium tworzy się wokół Owcy i jej aktualnie atakowanego celu, a Wilczy Szał natychmiast przerywa się, gdy Owca opuści jego obszar.

Tarcze czarów nie blokują umiejętności.
Narastający Strach
Czas: 16 / 15 / 14 / 13 / 12 sek.
Koszt: 70 many
Narastający Strach

Aktywna: Owca paraliżuje swój cel i spowalnia go o 70% na 1 sekundę oraz oznacza cel pierścieniem.

Jeżeli Owca zaatakuje cel 3 razy w pewnym czasie, to pierścień zostaje zdjęty, a cel otrzymuje dodatkowe obrażenia fizyczne. Potwory otrzymują więcej obrażeń.

  • Dodatkowe obrażenia fizyczne: 65 / 85 / 105 / 125 / 145 (+80% obrażeń ataku) (+8% (+0.5% na Znak) maksymalnego zdrowia celu)

  • Dodatkowe obrażenia fizyczne: 365 / 385 / 405 / 425 / 445 (+80% obrażeń ataku)

Nie aplikuje efektów czarów.Nie aplikuje efektów przy trafieniu.
Tarcze czarów blokują umiejęność.
Jagnięcy Spokój
Czas: 160 / 130 / 100 sek.
Koszt: 100 many
Jagnięcy Spokój

Aktywna: Owca błogosławi obszar wokół siebie na 3 sekundy. Podczas trwania umiejętności zdrowie WSZYSTKICH jednostek nie może spaść poniżej ich 10% maksymalnego zdrowia. Gdy jednostki wewnątrz błogosławionego obszaru osiągną próg życia, to nie mogą zostać w żaden sposób uleczone.

Po zakończeniu trwania błogosławionego obszaru WSZYSTKIE jednostki wewnątrz zostają uleczone.

  • Uleczenie: 200 / 250 / 300

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Poruszanie się między atakami podczas dżunglowania pomoże ci zredukować otrzymane obrażenia oraz zapewni częstsze leczenie z Wilczego Szału.
  • Wybieraj cele do swoich Polowań roztropnie. Upolowanie jak największej liczby ofiar jest kluczem do sukcesu.
  • Zostaw rozpoczynanie dużych starć swoim sojusznikom.

Linki[edytuj | edytuj kod]