Skórki[edytuj | edytuj kod]

Barwy[edytuj | edytuj kod]

Mecha Kha'Zix[edytuj | edytuj kod]

Mecha Kha'Zix (Bazowy).png

Mistrzowski Kha'Zix[edytuj | edytuj kod]

Mistrzowski Kha'Zix (Bazowy).png

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Ogólne[edytuj | edytuj kod]

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

Skórki[edytuj | edytuj kod]

Relacje[edytuj | edytuj kod]

„Kto się pierwszy poruszy? Mój lewy spust, mój prawy spust, czy ty?”  p
Artykuł lub sekcja jest w tej chwili edytowana.
Powstrzymaj się od wprowadzania zmian do czasu aż Bertunio wprowadzi swoje zmiany.
Na tej stronie nie dokonano edycji od 534 godzin.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Kha'Zix został zaprojektowany przez Davida "Volty'ego" Abecassisa
  • Nazwą zastępczą Kha'Zixa był Teek.
  • Interakcja między Kha'Zixem a Rengarem jest nawiązaniem do serii Alien vs. Predator.
    • W pewnym momencie gry jeżeli w jednej drużynie jest Kha'Zix, a w drugiej Rengar, włącza się misja poboczna "Łowy Rozpoczęte!". Misja zakończy się, jeśli jeden z nich zabije tego drugiego.
  • Kha'Zix dzieli doktrynę „evolution through assimilation/consumption” (Ewoluować przez przyswajanie/konsumpcję) z zergami ze Starcrafta, tyranidami i krootami z uniwersum Warhammer 40 000, Chimera Ants z Hunter × Hunter, Borg ze Star Treka oraz Cellem z Dragon Ball.
  • W trakcie animacji PowrotuPowrotu Kha'Zix przybiera postawę podobną do Potwora z „Cloverfield”.
  • Sposób poruszania się Kha'Zixa zmienia się, gdy wchodzi do krzaków. Przykłada szpony do boków aby być bardziej aerodynamicznym.
  • Gdy Kha'Zix wyewoluuje Skok. jest szansa, że będzie latał podczas przemieszczania się, podobnie jak Cybernetyczny EzrealKog’Maw Królowej.
  • Kolec Pustki Kha'Zixa jest podobny do animacji ataku kolcami Hydraliska z gry Starcraft 2.
  • Kha'Zix jest ostatnim bohaterem, który miał film „Art Spotlight”.
  • Patch V6.3 spowodował co najmniej dwa błędy tej postaci:
    • Przedwczesne wypowiadanie cytatów jak po ewolucji.
    • Pazury Mecha Kha'Zixa rozchodziły się z animacją naładowania umiejętności biernej (pazury odstawały trochę od rozbłysków na nich).

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

  • Po patchu V6.3 pojawił się błąd, który sprawia, że Kha'Zix wypowiada teksty jak po ewoluowaniu (np. słowa "Gotowy na krwawe żniwa?", które wypowiada tylko po ewoluowaniu pazurów), chociaż jeszcze nie ewoluował danych cech.
  • Tekst "Oko za oko...!" to (dosłownie) jedna z zasad starożytnego kodeksu Hammurabiego.
    • Nawiązuje to do oka Rengara, które wydrapał podczas ich pierwszego starcia.

Skórki[edytuj | edytuj kod]

  • Mecha Kha'Zix
    • Jest jedną z nielicznych skórek, które jawnie pomagają w grze; w momencie odizolowania wrogiego Bohatera rozlega się cichy efekt dźwiękowy, podczas gdy w innych skórkach pojawia się tylko efekt wizualny. Przed patchem V5.21 efekt wizualny odizolowania był też lepiej widoczny niż w innych skórkach.
    • Należy do serii Mecha, jednak Kha'Zix był pierwszą taką skórką, został wydany na długo przed innymi. Z tego powodu znacznie odróżnia się wyglądem i animacjami od całej serii.
    • Początkowo (przed ukazaniem się kolejnych skórek z tej serii) miał on identyczną animację ewolucji kamuflażu co w normalnej skórce (odpadały z niego fragmenty starego pancerza). 
    • W swojej żółtej barwie posiada kolorystykę bardzo podobną do Transformera Bumblebee.
  • Kha'Zix Strażnik Pustyni
    • Należy do tej samej serii co Skarner, Rammus i Xerath, oraz (pomimo innej nazwy) Przywrócony Fiddlesticks.
    • Pojawił się jednak jako pierwsza skórka z tej serii, na długo przed pozostałymi (a dokładniej podczas obchodzenia trybu Wyniesienie i ujawnienia Azira).
    • Przy ukazaniu się następnych skórek z tej serii nie został on jednak wspomniany, toteż nie wiadomo, czy pełni to samo zadanie co reszta (pilnowanie, aby nieumarła istota nie wyszła na świat), czy też ma inne cele.
  • Kha'Zix Lotos Śmierci
    • Na portrecie można zobaczyć, jak atakuje Helmet Bro.
    • Dzieli temat z Elise.
  • Kha'Zix Mrocznej Gwiazdy

Relacje[edytuj | edytuj kod]

  • Kha'Zix jest zaciętym wrogiem Rengara, którego pozbawił oka.

Przypisy