FANDOM

Skórki Edytuj

Barwy Edytuj

Mecha Kha'Zix Edytuj

Mecha Kha'Zix (Bazowy)

Mistrzowski Kha'Zix Edytuj

Mistrzowski Kha'Zix (Bazowy)

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

Cytaty Edytuj

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

„Kto się pierwszy poruszy? Mój lewy spust, mój prawy spust, czy ty?”  p
Artykuł lub sekcja jest w tej chwili edytowana.
Powstrzymaj się od wprowadzania zmian do czasu aż Bertunio wprowadzi swoje zmiany.
Na tej stronie nie dokonano edycji od 3285 godzin.

CiekawostkiEdytuj

  •  Kha'Zix został zaprojektowany przez Davida "Volty'ego" Abecassisa
  • Nazwą zastępczą  Kha'Zixa był Teek.
  • Interakcja między  Kha'Zixem a  Rengarem jest nawiązaniem do serii Alien vs. Predator.
    • W pewnym momencie gry jeżeli w jednej drużynie jest  Kha'Zix, a w drugiej  Rengar, włącza się misja poboczna "Łowy Rozpoczęte!". Misja zakończy się, jeśli jeden z nich zabije tego drugiego.
  •  Kha'Zix dzieli doktrynę „evolution through assimilation/consumption” (Ewoluować przez przyswajanie/konsumpcję) z zergami ze Starcrafta, tyranidami i krootami z uniwersum Warhammer 40 000, Chimera Ants z Hunter × Hunter, Borg ze Star Treka oraz Cellem z Dragon Ball.
  • W trakcie animacji  Powrotu  Kha'Zix przybiera postawę podobną do Potwora z „Cloverfield”.
  • Sposób poruszania się  Kha'Zixa zmienia się, gdy wchodzi do krzaków. Przykłada szpony do boków aby być bardziej aerodynamicznym.
  • Gdy  Kha'Zix wyewoluuje  Skok. jest szansa, że będzie latał podczas przemieszczania się, podobnie jak  Cybernetyczny Ezreal Kog’Maw Królowej.
  •  Kolec Pustki  Kha'Zixa jest podobny do animacji ataku kolcami Hydraliska z gry Starcraft 2.
  •  Kha'Zix jest ostatnim bohaterem, który miał film „Art Spotlight”.
  • Patch V6.3 spowodował co najmniej dwa błędy tej postaci:
    • Przedwczesne wypowiadanie cytatów jak po ewolucji.
    • Pazury  Mecha Kha'Zixa rozchodziły się z animacją naładowania  umiejętności biernej (pazury odstawały trochę od rozbłysków na nich).

CytatyEdytuj

  • Po patchu V6.3 pojawił się błąd, który sprawia, że  Kha'Zix wypowiada teksty jak po ewoluowaniu (np. słowa "Gotowy na krwawe żniwa?", które wypowiada tylko po  ewoluowaniu pazurów), chociaż jeszcze nie ewoluował danych cech.
  • Tekst "Oko za oko...!" to (dosłownie) jedna z zasad starożytnego kodeksu Hammurabiego.
    • Nawiązuje to do oka  Rengara, które wydrapał podczas ich pierwszego starcia.

SkórkiEdytuj

  •  Mecha Kha'Zix
    • Jest jedną z nielicznych skórek, które jawnie pomagają w grze; w momencie  odizolowania wrogiego Bohatera rozlega się cichy efekt dźwiękowy, podczas gdy w innych skórkach pojawia się tylko efekt wizualny. Przed patchem V5.21 efekt wizualny odizolowania był też lepiej widoczny niż w innych skórkach.
    • Należy do serii  Mecha, jednak  Kha'Zix był pierwszą taką skórką, został wydany na długo przed innymi. Z tego powodu znacznie odróżnia się wyglądem i animacjami od całej serii.
    • Początkowo (przed ukazaniem się kolejnych skórek z tej serii) miał on identyczną animację  ewolucji kamuflażu co w normalnej skórce (odpadały z niego fragmenty starego pancerza). 
    • W swojej żółtej barwie posiada kolorystykę bardzo podobną do Transformera Bumblebee.
  •  Kha'Zix Strażnik Pustyni
    • Należy do tej samej serii co  Skarner,  Rammus i  Xerath, oraz (pomimo innej nazwy)  Przywrócony Fiddlesticks.
    • Pojawił się jednak jako pierwsza skórka z tej serii, na długo przed pozostałymi (a dokładniej podczas obchodzenia trybu Wyniesienie i ujawnienia  Azira).
    • Przy ukazaniu się następnych skórek z tej serii nie został on jednak wspomniany, toteż nie wiadomo, czy pełni to samo zadanie co reszta (pilnowanie, aby  nieumarła istota nie wyszła na świat), czy też ma inne cele.
  •  Kha'Zix Lotos Śmierci
    • Na portrecie można zobaczyć, jak atakuje Helmet Bro.
    • Dzieli temat z  Elise.
  •  Kha'Zix Mrocznej Gwiazdy

Relacje Edytuj

  •  Kha'Zix jest zaciętym wrogiem  Rengara, którego pozbawił oka.

Przypisy