League of Legends Wiki
Advertisement
League of Legends Wiki

Skórki[]

Ciekawostki[]

  • Jej imię pochodzi od japońskiego słowa kharma, oznaczającego los lub przeznaczenie.
    • Dodatkowo jej imię oraz tytuł Oświecona są związane z Buddą.
    • Karma to w wierzeniach buddystów wola boska.
  • Jest pierwszą bohaterką, która została wydana, a następnie całkowicie zmieniona.
    • Każda z jej dawnych umiejętności miała zarówno ofensywny, jak i defensywny element reprezentujący dwojakość jej charakteru.
  • Karma jest pierwszą bohaterką, której prezentacja pojawiła się wcześniej niż sama postać.
  • Karma jest jednym z siedmiu bohaterów mających więcej niż cztery umiejętności. Pozostali to Nidalee, Jayce, Elise, Lee Sin, Heimerdinger i Gnar.
  • Karma jest czwartym bohaterem posiadającym dwie Prezentacje Bohatera. Pozostali to Ezreal, Sivir i Lee Sin.
  • Karma po pełnej przeróbce była piątym bohaterem mającym więcej niż 4 umiejętności.
  • Stary zasięg podstawowego ataku Karmy (425 jednostek) był najkrótszym ze sklasyfikowanych jako dystansowe. Dzieliła ten zasięg razem z Urgotem i Morganą.
    • Jednakże wraz z czasem pojawiło się więcej bohaterów o podobnym lub mniejszym zasięgu, z czego najmniejszy ma Rakan - 300 jednostek.
  • Karma sprzed przeróbki wizualnej i rozgrywki posiadała 6 pasków rozwoju głównych umiejętności i nie miała pasków rozwoju specjalnej umiejętności.
  • Karma podobnie jak Irelia ma nad swoją głową tak zwane "Mantle of Decorum" (tłum. Płaszcz Sposobności).
    • Jest to odznaczenie za największe osiągnięcia w Ionii.
  • Pierwotna wersja Karmy (a obecnie skórka Tradycyjna Karma) mogła być inspirowana Kitaną z serii Mortal Kombat.
    • Obie używają wachlarzy i są księżniczkami.

Skórki[]

Relacje[]

  • Karma należy do starszyzny Ionii, podobnie jak Irelia.
  • Karma uważa Syndrę za niezrównoważoną i potrzebującą doprowadzenia do porządku.
    • Karma nie znosi przemocy, ale w imię pokoju jest gotowa do użycia siły.
  • Karma uważa Zeda za zagrożenie dla Ionii i wierzy, że musi on zostać powstrzymany.
  • Przyjaźni się z Lee Sinem i Soraką.

Filmy[]

Przypisy

Advertisement