Skórki[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Ogólne[edytuj | edytuj kod]

  • Jest pierwszą bohaterką wydaną w 2018 roku.
  • Gdy gramy Kai'Są i wciśniemy ctrl+5 na twarzy Kai'Sy pojawi się "maska".
  • Jej głos jest dubbingowany przez Karolinę Gibowską.
  • To pierwsza postać, która wraz ze skórką otrzymała do niej barwy.
  • Jej oryginalne imię - Kaisa - jest żeńskim imieniem w Estonii i w Finlandii.
    • Wybrano je ze względu na podobieństwo do imienia Kassadina.
    • Obecna forma zapisu nawiązuje do nazw, jakimi mieszkańcy Shurimy określają stworzenia pochodzące z Pustki. Wywodzi się to z ich przekonania, że dziewczyna jest kolejnym potworem zrodzonym przez przerażające ich siły, a nie ludzką istotą.

Design[edytuj | edytuj kod]

  • Pierwotnie miała być reanimowaną członkinią grupy Luciana.
    • Później koncept przekształcił się w łowczynię wampirów, która została przetransformowana w wampira.
    • Ostatecznie, została przekształcona w zaginioną córkę Kassadina, która po osunięciu się jej rodzinnej wioski do wyrwy prowadzącej do Pustki, utknęła tam na wiele lat.
  • Pierwszym jej zwiastunem był pocisk trafiający w Herolda w momencie zakończenia jego czasu "dostępności" w patchu 8.3.
    • Kolejną wskazówką była specjalna kwestia Swaina dla Kassadina: "A więc usłyszał plotki. Dziewczyna, która powróciła."

Historia[edytuj | edytuj kod]

  • Pierwsza wzmianka o niej pojawiła się w 14-tym numerze Journal of Justice. Kassadin próbował powstrzymać Malzahara przed złożeniem młodej kobiety w ofierze, jednak w wyniku ich walki została ona wciągnięta do Pustki. Jak wspomina opisujący zdarzenie Zaunita, dziewczyna najprawdopodobniej była jego córką.
    • Zapewne nie była wówczas zaplanowana jako przyszły bohater, wielu graczy jednak spekulowało, że będzie ona w przyszłości dodana do gry - podobnie do ojca Kog'Mawa, o którym ten mówi: „Idzie terror, tata idzie!”.
  • Jej ulubionym jedzeniem są brzoskwinie.

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

Sk[edytuj | edytuj kod]

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Filmy[edytuj | edytuj kod]

Przypisy