League of Legends Wiki
Advertisement
League of Legends Wiki

Skórki[]

Ciekawostki[]

Ogólne[]

Historia[]

  • Ma pewne powiązania z "Aferą w Kumungu" (cytat dla krzewogrzbieta).
  • Ivern podróżuje z wiewiórką o imieniu Mikkus (można ją zobaczyć w jego animacji powrotu), której głos w angielskiej wersji językowej podkłada Ampson, jeden z pracowników Riotu.
    • Mikkus miał umrzeć w bardzo wczesnej historii Iverna, co powodowało że cały zespół projektancki był bardzo przybity.
  • Podczas gdy Freljord został zawładnięty przez Mroźnych Obserwatorów i Zrodzonych z Lodu, Ivern - jeden z tamtejszych wojowników, wyruszył do okrytej tajemnicą Ionii, w której miał odnaleźć źródło niezwykłej magii. Jednakże, kiedy ściął Boginię Wierzbę i spoił się z jej życiową esencją, zatracił swoją ludzką powłokę.
    • Pozostałościami po jego dawnej naturze są złote bransolety na nadgarstku, porośnięta grzybami rękawica i kolczyk zwisający z poroża, które kiedyś było zapewne jego uchem.
  • Jest pierwszym Freljordczykiem (jak i ogólnym), który odkrył Ionię po wielu setek lat izolacji.
  • Celem życiowym Iverna jest wypełnienie misji Bogini Wierzby, po czym ma odzyskać swój ludzki wygląd. Jest "bliski" wypełnienia misji (długo z ludzkiej perspektywy).
  • Jest w zasadzie nieśmiertelny (ale możliwy do pokonania).
  • W swojej historii, Ivern na terenach Ionii spotyka „Chimeryczne istoty — na wpół ludzkie, na wpół zwierzęce”, opis pasuje do Vastajów, ujawnionych ponad pół roku później.

Cytaty[]

Skórki[]

  • Cukierkowy Król Ivern
    • Może być nawiązaniem do cukierkowej krainy z filmu Ralph Demolka.
    • Za jego plecami widać lizaka ze słynną miną dawnej Lizakowej Poppy - taki sam widać też na jej portrecie.
      • Prawdopodobnie należy do tej samej serii co Poppy.
  • Ivern Mistrz Wsadów
    • Swoim wyglądem przypomina Chudego z kreskówki Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster. 
      • Tematyka skórki również nawiązuje do ww. postaci.

Relacje[]

  • Ivern uznaje prawie każdego leśnego stwora za przyjaciela (za bardzo nie lubi SmokówSmoków.
  • Odwiedził prawie każde miejsce w Runeterze za wyjątkiem Wysp Cienia (Błogosławionych Wysp) i dlatego nie był świadomy o istnieniu Maokaia.

Filmy[]

Przypisy

Advertisement