League of Legends Wiki
Advertisement
League of Legends Wiki

Skórki[]

Ciekawostki[]

  • Irelia została zaprojektowana przez Ezreala.
  • W polskiej wersji, głosu użyczyła jej Zofia Zborowska.
  • W zapowiedzi jej przeróbki, przedstawiającej losy Ionii po najeździe Noxian, można dostrzec postać władającą runicznym mieczem.
  • Znany mem "better nerf Irelia" pochodzi od nerfów, które Irelia dostała dzień po wydaniu. Jeden z pracowników Riotu, Morello stwierdził że jest ona nie do pokonania oraz że granie przeciwko niej jest zbyt denerwujące.
  • Obiekt, który znajduje się nad głową Irelii to Mantle of Decorum, które jest najwyższym odznaczeniem w Ionii.
  • Jej pierwotnym tytułem była Pani Ostrzy.
  • Nazwa jej stylu walki, Stylu Hiten i jej historia są bazowane na Kenshinie Himurze.
  • Ricklessabandon stwierdził, że Irelia jest nieco podobna do licza i jej broń działa na zasadzie filakterium.
    • Jednak w swojej historii Irelia została uratowana przed śmiercią, co oznacza, iż w rzeczywistości nie jest ona martwa. Licz jest istotą, która wybiera nieśmiertelność, stając się nieumarłym. Irelia zaś nie jest nieśmiertelna ani nie jest martwa.
  • Przy śmierci Irelii jej ostrza ją przebijają. Kwestią dyskusyjną pozostaje to, czy Irelia robi to, aby nie stracić honoru, czy po prostu traci kontrolę nad swoją bronią.
  • Przed jej przeróbką mówiło się, że zostanie ona (z historii) przeniesiona z Ionii do Góry Targon. Plotki te wywodzą się od samego Riotu, więc być może istniały takie pomysły.
  • Irelia była jednym z bohaterów dostępnych w meczu rewanżowym Ionii i Noxus, jednakże nie została ona wybrana.
  • Może ona osiągnąć najwyższą Nieustępliwość w grze dzięki swojej umiejętności pasywnej przy trójce wrogich bohaterów, dowolnemu przedmiotowi z Nieustępliwością oraz z Oczyszczeniem – 88%.

Cytaty[]

  • Żart Irelii "Moje ostrze jest nie tylko przecyzyjne, ale też w dechę" odnosi się do jej jazdy na swojej broni jak na desce surfingowej .
  • Dzieli cytat "Tędy." z Threshem, Ezrealem, Annie i Evelynn.

Skórki[]

Relacje[]

  • Ma (lub miała) brata, który ma na imię Zelos.
  • Soraka uratowała ją od śmierci podczas inwazji Noxus na Ionię, poprzez uwięzienie jej siły życiowej w ostrzach.
  • Razem z Karmą należy do ioniańskiej starszyzny.

Filmy[]

Przypisy

Advertisement