FANDOM

Helmet Bro jest postacią stworzoną przez Riot Games, początkowo jako powtarzający się na wielu portretach bohaterów easter egg. Występuje on także w filmach zapowiadających postać lub nową skórkę, a także w starych ikonach Czarów Przywoływacza. Imię postaci zostało wymyślone przez społeczność graczy.

Nazwa powstała od połączenia słów:

"Helmet" - hełm; który jest jego najbardziej charakterystyczną rzeczą i "Bro" - oznaczające coś w stylu "ziomek, stary, dobry kolega".

Helmet Bro stał się inspiracją dla graczy i podstawą do stworzenia fanowskiej serii filmów z jego przygodami na kanale League of Legends Community. Wielu graczy do dzisiaj uważa, że zostanie w przyszłości nowym bohaterem. W pewnym momencie zdawało się to prawdopodobne, gdy jeden z pracowników Riotu stwierdził, że zaprzestaną bezmyślnego upychania nawiązań do niego na każdym portrecie bohatera. Wcześniej ukazywany był przeważnie w chwili śmierci z rąk bohaterów Ligii, jednakże na portrecie  Śnieżnego Gravesa jego hełm został przedstawiony jako zakurzony i pokryty pajęczynami przedmiot na półce, co może świadczyć o tym, że twórcy ostatecznie zrezygnowali z prób wcielenia go do gry lub zupełnie zmienili jego koncepcję.