FANDOM

Rozwój Edytuj

Ponowne odkrycie Edytuj

Heimerdinger - VU PL

Zaktualizowanie bohatera takiego jak Heimerdinger wymaga typowo naukowego podejścia. W związku ze zbliżającym się ujawnieniem go na PBE zaczyna wypływać coraz więcej szczegółów tego eksperymentu.[1]

Pierwsze wielkie odkrycie to fakt, że to, co wcześniej uznawano za mózg Heimerdingera, w rzeczywistości jest jego włosami. Po zakończeniu przycinania, stylizowania i układania fryzury, co pewnie zajęło kilka dni, Heimerdinger powrócił do laboratorium, aby kontynuować badania.

Po znacznym zmniejszeniu swojej bujnej fryzury Heimer postanowił uruchomić wynalazek, nad którym pracował od bardzo dawna: D.I.N.G.R., sterowane myślami robotyczne ramię. Plany pokazują, że D.I.N.G.R. pozostaje w stanie uśpienia, dopóki Heimerdinger nie wyda rozkazu w myślach, co spowoduje aktywację ramienia i wystrzelenie salw rakiet oraz granatów w kierunku wrogów nauki i postępu.

Jednakże Heimer nie nazwie ulepszeniem niczego, jeżeli jego wieżyczki nie zostaną uwzględnione. Niezależnie od tego, czy jest to zwykły Dinger, z Warsztatów Piltover, Marsjanin czy też po Wybuchu, jego wieżyczki będą równie stylowe jak on sam.

Nie zakończono jeszcze aktualizacji Heimerdingera, więc możecie poeksperymentować z tym naukowcem na PBE, podczas gdy my będziemy nadawać mu ostateczne szlify. Jak zawsze przekażcie opinie za pomocą poniższego formularza!

Obrazy Edytuj

Przypisy