League of Legends Wiki
Advertisement
League of Legends Wiki

Skórki[]

Ciekawostki[]

Cytaty[]

  • Jego wcześniejsze żarty i prowokacje były inne przed wydaniem na oficjalne serwery. Przykładowo, miał mieć taki żart: "I know you're in that bush!" (tłum. "Wiem, że jesteś w tych zaroślach!")
  • Jego stary żart: "Przywołaj mnie, a spodoba ci się to, co zobaczysz. Garen-tuję, łapiesz?" było odniesieniem do Men's Wearhouse – sklepu odzieżowego dla mężczyzn w Stanach Zjednoczonych, którzy zachęcają klientów do kupowania ich produktów tą podobną frazą.
  • Żart Przedwiecznego Nocturne'a "Teraz, gdy poznaliśmy Spin to Win, nic nas nie powstrzyma!" jest odniesieniem do Osądu Garena.
  • Żart „Hej spójrz! Podtrzymuję świat.” nawiązuje do Atlasa, boga z mitologii greckiej, podtrzymującego świat.
  • Tak samo jak Lux i Jarvan IV, w czasie używania swoich umiejętności często krzyczy "Demacia!!"
    • Garen jest jedną z najbardziej hałaśliwych postaci – przy każdym zaklęciu coś woła.

Skórki[]

Relacje[]

  • Garen należy do rodziny Crownguardów. Jego rodzice – Marcus i Lilia są urzędnikami w ustawodawczym Demaciańskim Konsulacie. Ma młodszą siostrę Luxannę.
  • Jest przyjacielem z dzieciństwa Jarvana IV.
    • Kiedy Jarvan IV został uprowadzony przez siły Noxus, Garen poprowadził Nieustraszoną Gwardię przez linie wroga i uratował go przed egzekucją. W tym punkcie przepołowił kata Urgota.
  • Garen pierwszy raz spotkał Katarinę w czasie bitwy Demacii z Noxusem. Podczas każdego spotkania zawsze z nią walczył, jeśli tylko nadarzała się okazja.
    • Według Fleshling Compatibility Services Blitzcranka, on i Katarina stanowią idealną parę, ale nie są oficjalnie razem. Od tego momentu, fani żartują o ich relacji. Ponadto Garen w swoich żartach próbuje jej zaimponować pod względem siły lub mówić do niej z "filtrującym" tonem głosu.
    • Garen jako jedyny bronił ją, kiedy przybyła do Demacii aby zaprotestować przeciwko konspracji Wysokiego Konsula Heywana Relivasha z Jarvanem IV.
    • Garen i Katarina byli jedynymi osobami, którzy zatrzymali bijatykę pomiędzy narodami w Kalamandzie.
    • W czasie AMA zespołu od Kreatywnego Designu odnośnie do Katariny, kiedy zapytano o jej relacje z Garenem, RiotRaven stwierdził, że nie są do końca rywalami, ale mają "romantyczny związek, z dawnych czasów".
    • Tahm Kench wie o ich związku i stara się ich przekonać, aby dążyli do bycia razem poprzez pakt z nim.

Filmy[]

Przypisy

Advertisement