League of Legends Wiki
Advertisement
League of Legends Wiki

Skórki[]

Ciekawostki[]

Ogólne[]

Historia[]

  • Galio powstał jako pomnik chroniący Demacię przed złowrogą magią.
    • Jest zbudowany z petrucytu - mieszaniną popiołu, wapnia i specjalnego drewna, które pochłania magię.
    • Został skonstruowany przez Duranda - rzeźbiarza z czasów powstania kraju.
  • Po raz pierwszy przebudził się po pochłonięciu olbrzymiej ilości magii od elitarnej grupy magów zwanych jako Ezoteryczna Pięść.
    • Jego umysł w trakcie letargu jest aktywny i widzi wszystkie sytuacje panujące na danym obszarze.
    • Budził się zaledwie kilka razy, a ostatnio został obudzony przez magię Lux.
  • Jest największym bohaterem chodzącym po Runeterze (rzeczywiste rozmiary).
  • W starej historii, również występuje Durand, który został zamordowany przez siły Noxusu.

Cytaty[]

  • Klasyczny
    • To pierwsza postać, która używa kwestii przy atakowaniu Nexusa.
    • Cytat: "Przyszedłem tu żuć gumę i skopać tyłki. I właśnie skończyły mi się tyłki." jest nawiązaniem do gry Duke Nukem 3D i filmu Oni żyją (They Live).
    • Odpowiedź na prowokację Poppy: "Gargulec? Nie, jestem raczej kolosem negującym magię." jest nawiązaniem do starej historii bohatera.
  • Strażnik Galio

Skórki[]

Relacje[]

  • On wraz z Poppy są tak starzy jak Królestwa Demacii od czasów założenia państwa prawdopodobnie przez Orlona.
    • Można zauważyć fakt, że Galio mógł kilka razy walczyć z Sionem, kiedy Nieumarły Niszczyciel był człowiekiem.
  • Galio widzi Lux jako jedyną przyjaciółkę, która jest magiem.

Filmy[]

Przypisy

Advertisement