League of Legends Wiki
League of Legends Wiki

Skórki[]

Barwy[]

Fiddlesticks Niespodzianka[]

Fiddlesticks Niespodzianka (Bazowy).png

Pretorianin Fiddlesticks[]

Pretorianin Fiddlesticks (Bazowy).png

Ciekawostki[]

Ogólne[]

  • Został zaprojektowany przez Guinsoo.
    • Szkic Fiddlesticksa został wykonany w pociągu, w drodze do pracy.
    • Wymyślił również jego paletę umiejętności.
  • W polskiej wersji głosu użyczył mu Przemysław Nikiel, który dubbinguje także Shena oraz Udyra.
  • Jego imię oznacza "Skrzypcopatyki" (z ang.: fiddle – skrzypce, sticks – patyki).
  • Oryginalnym tytułem bohatera był Zwiastun Zagłady.
    • Jest jednym z nielicznych bohaterów (takich jak np. Rumble czy Blitzcrank), których imię pochodzi od zwyczajnych słów z języka angielskiego.
  • Oryginalna umiejętność pasywna Fiddlesticksa nazywała się Paranoja i pozwalała ona unikać obrażeń przeciwnika. Nazwa ta została ponownie wykorzystana w superumiejętności Nocturne'a.
  • Pojawił się w filmie A Twist a Fate, gdzie jego przeciwnikiem był Twisted Fate.
  • Kiedy używa swojej superumiejętności pojawia się pod nim symbol bardzo podobny do symbolu na dłoniach Nocturne'a, kiedy gotowa jest jego umiejętność bierna.
    • Widać to tylko w skórkach nie zmieniających zbyt mocno jego animacji.

Cytaty[]

  • Jego żart jest prawdopodobnie odniesieniem do Strachu na Wróble z książki Czarnoksiężnik z Krainy Oz.
  • Wraz z Nami są jedynymi postaciami, które wypowiadają jakieś zrozumiałe słowo w czasie śmiechu.

Skórki[]

Relacje[]

  • Wszystko wskazuje na to, że Nocturne i Shaco przyjaźnią się z Fiddlesticksem.
    • Prawdopodobnie pochodzą z tego samego świata/wymiaru.
  • Możliwe, że to obecność Fiddlesticksa i innych "koszmarnych" istot wywołuje dysharmonię, przez którą w Runeterze pojawili się Taric i Malphite.
    • Jeśli jest to prawda, oznacza to, że są oni zaciekłymi przeciwnikami.

Przypisy