FANDOM

Cybernetyczne — seria skórek w alternatywnym uniwersum League of Legends.

Po odkryciu tajemnic podróży w czasie bohaterowie ci zostali wyrzuceni w bardzo daleką przyszłość. Choć strażnicy chrono-prawa bez wytchnienia ścigają ich poprzez czas i przestrzeń, małej grupce udało się uciec na karty historii i zabrać ze sobą swoją technologię.

Członkowie Edytuj

 Cybernetyczna Caitlyn Edytuj

Misją Caitlyn, legendarnej pani stróż chrono-prawa i postrachu każdej epoki, jest chronienie delikatnej enigmy, jaką jest czas. Ci, którzy odważą się zagrozić jego spójności, z pewnością znajdą się na celowniku jej blastera na temporalną plazmę.

 Cybernetyczny Ezreal Edytuj

Ezreal, temporalny uciekinier i nadzwyczajny, podróżujący w czasie poszukiwacz, skacze po różnych odmiennych wymiarach w poszukiwaniu interesujących technologii, które mógłby posiąść. Odpowiada za niezliczone paradoksy, a aktualnie jest poszukiwany przez Wspominaczy, którzy ścigają go bez wytchnienia.

 Cybernetyczna Riven Edytuj

 Cybernetyczny Shen Edytuj

 Cybernetyczny Twisted Fate Edytuj

Historia Edytuj

Zbieg Edytuj

Witamy w Cybernetycznej Zbrojowni. Tutaj znajdziecie najbardziej zaawansowane uzbrojenie na świecie. Od napędzanych reaktorem termalnym silników odrzutowych po działo wykorzystujące rdzeń fuzyjny - znajdziecie tu wszystko, co potrzebne Odkrywcy z Powołania na Fields of Justice.

Przetestuj tu fantastyczno-naukowy arsenał Cybernetycznego Ezreala:

  • EWOLUUJ
    • Ulepszaj i zmieniaj swój pancerz, ilekroć awansujesz w  Celnej Salwie.
  • DEMONSTRACJA BRONI FUZYJNEJ
    • Zniszcz wrogów potężnymi salwami z działa cybernetycznego!
  • ZCYBERNETYZUJ SWÓJ PROFIL
    • Pochwal się skórką za pomocą wyjątkowej ikony przywoływacza oraz banerem na profil "Cybernetyczny Ezreal". Kiedy kupisz Cybernetycznego Ezreala, dostępna stanie się nowa ikonka. Wybranie jej ozdobi też twój profil stylistycznym sci-fi banerem.

NIE NA JEJ SŁUŻBIE Edytuj

Czas to sposób ucieczki. Ucieczki od codzienności życia. Od ograniczeń epoki. Od prawa. Ale ona nie ma czasu dla tych, którzy uciekają przed prawem.
Legendarna strażniczka prawa czasu, budząca grozę w każdej erze. Czas jest delikatną enigmą pod jej ochroną, a ci, którzy próbują naruszyć jego granice z pewnością już poznali koniec jej lufy.[1]

Cybernetyczni 2018 Edytuj

Spotkanie trzech linii czasu. Jedna zdecyduje o przyszłości.[2]

Obronimy czas przed tymi heretykami. Cybernetyczna Riven

Żeby zbudować wielowieczną armię, trzeba szukać we wszystkich zakątkach czasu. Cybernetyczny Shen

Wąskie alejki czasu umożliwiają szybką ucieczkę. Cybernetyczny Twisted Fate

Multimedia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Seria jest inspirowana takimi filmami jak Powrót do przyszłości, Tylko jeden czy książką Rok 1984.
  • Początkowo  Ezreal miał być jedynym w swoim rodzaju, ale w trakcie zapowiedzi  Caitlyn, Riot postanowił zaktualizować pierwszą superskórkę w grze.[3]
  • Ze względu na swój charakter i umiejętności, są w stanie podróżować do każdej linii czasowej do dowolnego wszechświata włącznie z obecnym uniwersum League of Legends.
    • Skórki reprezentują możliwy w przyszłości wygląd  Piltover jako totalitarnego państwa policyjnego. Tam, Chronoagenci mają za zadanie chronić świat przed wszelkimi anomaliami czasowymi.
    •  Ezreal jest w tej chwili uważany za zbiega, ponieważ zamiast chronić czas przed zmianami tworzy paradoksy.  Caitlyn została wyznaczona do zatrzymania bądź ewentualnego pozbycia się go.
  • Ta linia jest praktyczne w każdym możliwym uniwersum innych skórek.

Przypisy