FANDOM

Cukierkowi — seria skórek w alternatywnym uniwersum League of Legends.

Członkowie Edytuj

 Mroczny Cukierek Fiddlesticks Edytuj

Gdy w Zimowej Krainie podczas przygotowań do Snowdown gasną światła, starożytne zło powstaje z najmroczniejszych zakamarków ziem Króla Poro. Pozbawione myśli i celu poluje na świętujących, ścinając wszystkich na swojej drodze.

 Cukierkowy Zilen Edytuj

Większość mieszkańców Królestwa Słodyczy brakuje czasu na jedzenie cukierków. Zileanowi natomiast brakuje cukierków, żeby zająć czas.

 Cukierkowa Evelynn Edytuj

W świecie, w którym każdy ma słabość do cukierków, słodkie ugryzienie Evelynn jest istnie zabójcze.

 Lizakowa Poppy Edytuj

Lizakowa Poppy jest legendą wśród ludzi Królestwa Słodyczy. Wszyscy pamiętają jej twarz. Wszyscy.

 Cukierkowy Ziggs Edytuj

Słynny Gumowy Grenadier, Ziggs, robi każdego w balona w całym Królestwie Słodyczy! Wszyscy wiedzą, że jego kolorowe wybuchy należy podziwiać... z bezpiecznej odległości.

 Słodko-Gorzka Lulu Edytuj

Lulu, cukierkowa wiedźma żyjąca na skraju Lasu Miętowych Sosen, słynie ze swych słodkich zaklęć, które obdarzają wielką mocą każdego, kto tego pragnie... jednak tylko w zamian za ich cukierkową duszę.

 Cukierkowy Braum Edytuj

Nikt nie wie, jakim cudem Braum tak je cukierki, że nigdy nie przyklejają się do jego pełnych majestatu wąsów. Ale wszyscy wiedzą, że ten wspaniały obrońca piersią obroni każdego - od najmniejszych żelków do najsilniejszego króla słodyczy.

 Cukierkowy Król Ivern Edytuj

Ivern, olśniewający władca Królestwa Słodyczy, jest uwielbiany przez poddanych, gdzie tylko okiem sięgnąć. Mimo to są tacy, którzy ujrzeli potwora skrywającego się pod jego sztuczną wesołością - i jego niezaspokojony głód cukierkowego mięsa.

Multimedia Edytuj

Przypisy