League of Legends Wiki
Advertisement
League of Legends Wiki

Cukierkowi — seria skórek w alternatywnym uniwersum League of Legends.

Członkowie[]

Mroczny Cukierek Fiddlesticks[]

Gdy w Zimowej Krainie podczas przygotowań do Snowdown gasną światła, starożytne zło powstaje z najmroczniejszych zakamarków ziem Króla Poro. Pozbawione myśli i celu poluje na świętujących, ścinając wszystkich na swojej drodze.

Cukierkowy Zilen[]

Większość mieszkańców Królestwa Słodyczy brakuje czasu na jedzenie cukierków. Zileanowi natomiast brakuje cukierków, żeby zająć czas.

Cukierkowa Evelynn[]

W świecie, w którym każdy ma słabość do cukierków, słodkie ugryzienie Evelynn jest istnie zabójcze.

Lizakowa Poppy[]

Lizakowa Poppy jest legendą wśród ludzi Królestwa Słodyczy. Wszyscy pamiętają jej twarz. Wszyscy.

Cukierkowy Ziggs[]

Słynny Gumowy Grenadier, Ziggs, robi każdego w balona w całym Królestwie Słodyczy! Wszyscy wiedzą, że jego kolorowe wybuchy należy podziwiać... z bezpiecznej odległości.

Słodko-Gorzka Lulu[]

Lulu, cukierkowa wiedźma żyjąca na skraju Lasu Miętowych Sosen, słynie ze swych słodkich zaklęć, które obdarzają wielką mocą każdego, kto tego pragnie... jednak tylko w zamian za ich cukierkową duszę.

Cukierkowy Braum[]

Nikt nie wie, jakim cudem Braum tak je cukierki, że nigdy nie przyklejają się do jego pełnych majestatu wąsów. Ale wszyscy wiedzą, że ten wspaniały obrońca piersią obroni każdego - od najmniejszych żelków do najsilniejszego króla słodyczy.

Cukierkowy Król Ivern[]

Ivern, olśniewający władca Królestwa Słodyczy, jest uwielbiany przez poddanych, gdzie tylko okiem sięgnąć. Mimo to są tacy, którzy ujrzeli potwora skrywającego się pod jego sztuczną wesołością - i jego niezaspokojony głód cukierkowego mięsa.

Multimedia[]

<gallery orientation=none spacing="small" widths=100 navigation=true hideaddbutton="true"> Cup-Yay! Emote.png|Babeczkoszał! Heeere's Poppy! Emote.png|Przerażająca Poppy

Flee! Emote.png|Uciekać!

Przypisy

Advertisement