FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Została zaprojektowana przez Ezreala.
  • Głosu  Caitlyn podkłada Anna Sztejner-Pierczyńska, która udziela również  Lissandrze.
  • Jest pierwszą bohaterką wydaną w 2011 roku.
  • Ma największy podstawowy zasięg autoataku – 650 jednostek.
  • Walczy z przestępczością wraz ze swoją partnerką  Vi w Piltover. Kiedy w czasie rozgrywki współpracują, za zabójstwa i asysty otrzymują dodatkowe złoto.
  • Związane z  Vi:
    • Kiedy współpracują obie otrzymują specjalny buff – "Pracując nad Sprawą. Najlepszy z Piltover."
    • W przypadku, kiedy są w innych drużynach, otrzymuje buff "Zdenerwowanie. Ale to irytujące...
  • Związane z  Jinx:
    • Mając ją w przeciwnej drużynie, otrzymuje podobny buff porównując do  Vi: "Zdenerwowanie. A myślicie, że  Vi była denerwująca..."
    • Dodatkowo w grze występuje specjalny buff – "Złap mnie, jeśli potrafisz!  Jinx znów sprawia problemy. Ale koszmar...". Polega na tym, że kiedy zabije ją w czasie rozgrywki, wtedy nalicza się specjalny licznik informujący o ilości złapania jej. Dodatkowo otrzymuje się dodatkowe złoto (+1 ).
  •  Caitlyn jest nazywana przez  Jinx Kapelusznica a przez  Vi Ślicznotka lub Cait.
  •  Caitlyn jest jednym z niewielu bohaterów, którzy mogą użyć na sobie efektu kontroli tłumu (CC), inni to:  Lissandra,  Rumble, Varus,  Vi,  Xerath i  Ziggs.
  • Jej karabin można zobaczyć w video promującym wersję klienta League of Legends na komputery Mac.
  • Miniaturka  Pułapki na Yordla zawiera ciasteczko, które przez społeczność pieszczotliwie nazywa je "babeczkami" (oryg. cupcakes).
    • Prawdopodobnie jest to odniesienie do pseudonimu  Caitlyn (Cupcake), który używa  Vi w niektórych cytatach w wersji angielskiej.

Cytaty Edytuj

  • Cytat "Oto długa spluwa sprawiedliwości." jest podobny do wyrażenia "Długie ramię prawa".
  • Cytat "Chcesz zobaczyć sztuczkę?" odnosi się do sztuczki z kapeluszem polegającym na wyciąganiu z niego przedmiotów, pomimo iż nakrycie głowy jest puste.
  • Cytat "Bum, trup." (z j. ang: "Boom. Headshot.") jest nawiązaniem do Poznajmy Snajpera z gry Team Fortress 2. Cytat może również pochodzić z klasycznej gry "Bad Fur Day Conker" N64.
  • Cytat "Bądź czujny jak pies podwójny" jest odniesieniem do skeczu Wyrywanie Lachonów Kabaretu Moralnego Niepokoju.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Lyte, pustelnik z Howling Abyss, znał jej matkę.
  •  Caitlyn jest partnerem  Vi w Piltover w Departamencie Szeryfa.
    • Ścigają one  Jinx – niebezpieczną przestępczynię, która sprawia gigantyczne problemy w Piltover.
  • Nemezis  Caitlyn to prawdopodobnie  Twisted Fate. Według jej historii ten przestępca zostawiał w miejscu zbrodni kartę z literą "C", a jedyną postacią w Lidze władającą magią kart jest sam  Tobias. Dodatkowo, w oryginalnej wersji nosi on tytuł "Card Master" (polskie Mistrz Kart).

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Caitlyn, Szeryf Piltover

PULSEFIRE CAITLYN Login Theme

PULSEFIRE CAITLYN Login Theme

Nie na jej służbie (Zwiastun skórki Cybernetycznej Caitlyn)

Przypisy