League of Legends Wiki
Advertisement
League of Legends Wiki

Skórki[]

Ciekawostki[]

  • Została zaprojektowana przez Ezreala.
  • Głosu Caitlyn podkłada Anna Sztejner-Pierczyńska, która udziela również Lissandrze.
  • Jest pierwszą bohaterką wydaną w 2011 roku.
  • Ma największy podstawowy zasięg autoataku – 650 jednostek.
  • Walczy z przestępczością wraz ze swoją partnerką Vi w Piltover. Kiedy w czasie rozgrywki współpracują, za zabójstwa i asysty otrzymują dodatkowe złoto.
  • Związane z Vi:
    • Kiedy współpracują obie otrzymują specjalny buff – "Pracując nad Sprawą. Najlepszy z Piltover."
    • W przypadku, kiedy są w innych drużynach, otrzymuje buff "Zdenerwowanie. Ale to irytujące...
  • Związane z Jinx:
    • Mając ją w przeciwnej drużynie, otrzymuje podobny buff porównując do Vi: "Zdenerwowanie. A myślicie, że Vi była denerwująca..."
    • Dodatkowo w grze występuje specjalny buff – "Złap mnie, jeśli potrafisz! Jinx znów sprawia problemy. Ale koszmar...". Polega na tym, że kiedy zabije ją w czasie rozgrywki, wtedy nalicza się specjalny licznik informujący o ilości złapania jej. Dodatkowo otrzymuje się dodatkowe złoto (+1 ).
  • Caitlyn jest nazywana przez Jinx Kapelusznica a przez Vi Ślicznotka lub Cait.
  • Caitlyn jest jednym z niewielu bohaterów, którzy mogą użyć na sobie efektu kontroli tłumu (CC), inni to: Lissandra, Rumble,Varus, Vi, Xerath i Ziggs.
  • Jej karabin można zobaczyć w video promującym wersję klienta League of Legends na komputery Mac.
  • Miniaturka Pułapki na Yordla zawiera ciasteczko, które przez społeczność pieszczotliwie nazywa je "babeczkami" (oryg. cupcakes).
    • Prawdopodobnie jest to odniesienie do pseudonimu Caitlyn (Cupcake), który używa Vi w niektórych cytatach w wersji angielskiej.

Cytaty[]

  • Cytat "Oto długa spluwa sprawiedliwości." jest podobny do wyrażenia "Długie ramię prawa".
  • Cytat "Chcesz zobaczyć sztuczkę?" odnosi się do sztuczki z kapeluszem polegającym na wyciąganiu z niego przedmiotów, pomimo iż nakrycie głowy jest puste.
  • Cytat "Bum, trup." (z j. ang: "Boom. Headshot.") jest nawiązaniem do Poznajmy Snajpera z gry Team Fortress 2. Cytat może również pochodzić z klasycznej gry "Bad Fur Day Conker" N64.
  • Cytat "Bądź czujny jak pies podwójny" jest odniesieniem do skeczu Wyrywanie Lachonów Kabaretu Moralnego Niepokoju.

Skórki[]

Relacje[]

  • Lyte, pustelnik z Howling Abyss, znał jej matkę.
  • Caitlyn jest partnerem Vi w Piltover w Departamencie Szeryfa.
    • Ścigają one Jinx – niebezpieczną przestępczynię, która sprawia gigantyczne problemy w Piltover.
  • Nemezis Caitlyn to prawdopodobnie Twisted Fate. Według jej historii ten przestępca zostawiał w miejscu zbrodni kartę z literą "C", a jedyną postacią w Lidze władającą magią kart jest sam Tobias. Dodatkowo, w oryginalnej wersji nosi on tytuł "Card Master" (polskie Mistrz Kart).

Filmy[]

PULSEFIRE_CAITLYN_Login_Theme

PULSEFIRE CAITLYN Login Theme

Nie_na_jej_służbie_(Zwiastun_skórki_Cybernetycznej_Caitlyn)

Nie na jej służbie (Zwiastun skórki Cybernetycznej Caitlyn)

Przypisy

Advertisement