League of Legends Wiki
Advertisement
League of Legends Wiki

Skórki[]

Ciekawostki[]

Ogólne[]

  • Został zaprojektowany przez Ezreala.
  • Głosu Blitzcranka udziela Piotr Bąk, który podkłada głos również Taricowi i Zileanowi.
  • Mimo, że ikona Rakietowego Chwytu ukazuje lewą rękę, Blitzcrank chwyta przeciwników prawą.
  • Taniec Blitzcranka to Macarena – popularna hiszpańska piosenka.
  • Słowo "Blitzcrank" to połączenie słów blitz (z j. niemieckiego – błyskawica) i crank (z j. angielskiego – korba).
  • Jest głównym bohaterem gry Blitzcrank's Poro Roundup.
  • Jego stopy są dość podobne do kaczych, ponieważ Riot kocha kaczki.
  • Przypomina Zoga z Astro Boya.

Historia[]

Cytaty[]

  • Cytat Blitzcranka: "Eksterminacja, eksterminacja." ma odniesienie do Daleków – czarnych charakterów z brytyjskiego serialu telewizyjnego Doktor Who.
    • Może być to też nawiązanie do złych robotów z filmów ze względu na ich słynną kwestię: "Eksterminować".
  • Inna kwestia – "Magia mnie wzywa."  jest podobna do cytatu Veigara: "Magia, wzywa mnie!".
  • Gdy pojawi się wśród botów w trzybie Razem przeciw SI istnieje szansa, że na czacie dla obu rużyn pojawią się wiadomości od niego:
    • Przy rozpoczęciu gry: Wczytywanie programu: dobra zabawa.
    • Przy przegraniu: Twarz mi przecieka.
      • Tekstem tym chce wyrazić, że płacze z żalu.

Skórki[]

  • Zardzewiały Blitzcrank
    • Jest jedną z nielimitowanych skórek, która została usunięta z powodu niskiej jakości i zbytniemu podobieństwu do klasycznej skórki.
    • Aktualnie skórka ta używa swojego chińskiego portretu; klasyczny był przemalowaną wersją normalnego.
  • Blitzcrank Bramkarz
  • Blitzcrank Bokser
    • Na jego rękawicach widać słowa (na lewej) "LOL" i (na prawej) "PWN".
  • Blitzcrank z Piltover Customs:
    • Jest pierwszą skórką przedstawioną przez Gank Industries, pomimo że informacje zostały ujawnione przed 2 kwietnia.
    • ​Na tablicy rejestracyjnej widać nazwę – "BLITZY1".
    • Dzieli temat z Heimerdingerem (którego zresztą jest dziełem) oraz (prawdodpodobnie) Corkim w Szybkiej Furze.
    • Dawniej nazywał się (w polskiej wersji językowej) "Blitzcrank z Warsztatów Piltover" (co jest tłumaczeniem jego nazwy).
    • Na jego zapowiedzi widać siedzącą na nim Evelynn, co jest nawiązaniem do powszechnych magazynów o samochodach (w których często zawarte są takie obrazki).
  • Na Pewno Nie Blitzcrank
    • Został wydany z okazji Harrowing 2011.
    • Dzieli temat z Udyrem i Vel'Kozem (jednak oboje zostali wydani z okazji Prima Aprilis).
  • iBlitzcrank
    • Na portrecie przedstawiony jest z czterema "palcami", podczas gdy w grze posiada jedynie trzy.
    • Może mieć odniesienie do filmu Ja, robot, ale widać większe podobieństwo do marki "iTech" (iPhone, iPad, itp.) firmy Apple . Dodatkowo skórka została wydana w tym samym czasie co wydanie League of Legends na ich komputery Mac.
    • Co zabawne, podczas śmierci przypomina często występujący problem w konsoli konkurencyjnej firmy, Microsoftowego Xboxa 360.cy, tak zwany "Red Ring of Death" (odpowiednik niebieskiego ekranu w Windowsie).
  • Riot Blitzcrank
  • Bojowy Boss Blitzcrank:
    • W animacji Powrotu bohater wyjmuje kartridż z tyłu, dmucha na niego i z powrotem go wkłada. Jest nawiązaniem do starych telewizyjnych gier video, w których trzeba było wyjąć czasami nośnik danych i go podmuchać, aby się nie zacinały.
      • Na kartridżu można dostrzec jego wygląd z klasycznej skórki.
    • Posiada wiele cech wspólnych z bossem Dark Mechawful z gry Mario & Luigi: Bowser's Inside Story.
    • Czasami bohater krzyknie: "Eksterminacja, eksterminacja!" – ma odniesienie do Daleków – czarnych charakterów z brytyjskiego serialu telewizyjnego Doktor Who.
      • Jest to zwykły cytat, prawdopodobnie może to powiedzieć na początku rozgrywki (nie potwierdzone!).
    • Jego portret ukazuje typowy wygląd gier typu bijatyk (okno wyboru).
    • Razem z Końcowym Bossem Veigarem oraz Bojowym Bossem Brandem, Malzaharem i Ziggsem są antagonistami pozostałych skórek z motywem gier arcade: Hecarima, Sony, Riven, Ahri, Corkiego, Ezreala i Miss Fortune.
  • Blitzcrank Szmacianka Chaosu
    • Został wycofany z gry w trakcie testowania na serwerze PBE w styczniu 2017, ponieważ część społeczności i sam Riot uznali, że nie spełnia wystarczających standardów jakości. Tutaj można przeczytać oficjalne oświadczenie.
    • Dzielił temat z również niewydaną skórką do Amumu i z Orianną.
    • W tle widnieje Annie oraz Tibbers, a Amumu i Blitzcrank to porzucone przez nią zabawki.

Relacje[]

  • Blitzcrank został stworzony przez Viktora, ale projekt jego pracy został skradziony przez profesora Starwicka. Wciąż jednak utrzymuje dobre stosunki z Viktorem.
  • Journal of Justice, Blitzcrank jest bliskim przyjacielem Rammusa.
  • Blitzcrank nie lubi Singeda.

Filmy[]

Przypisy

Advertisement