Błysk (ang. Flash) jest czarem przywoływacza, który zaraz po aktywowaniu teleportuje bohatera kontrolowanego przez gracza na krótki dystans w kierunku kursora myszy.

Strategia[edytuj | edytuj kod]

Błysk może zostać użyty, aby z łatwością uciec lub dogonić wroga. Pozwala również unikać jak i trafiać umiejętnościami. Daje możliwość poruszania się przez ściany w celu ucieczki lub zaatakowania wroga.

W niektórych przypadkach pozwala na zmylenie wroga do pogoni w złym kierunku poprzez podejście do ściany i zamiast na drugą stronę, przeniesienia się np. do pobliskich zarośli.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Czas odnowienia czaru można skrócić za pomocą specjalizacji Przenikliwość Przywoływacza i Mistrzowski Umysł oraz butów z ulepszeniem Zniekształcenie. Z tymi trzema redukcjami, czas odnowienia Błysku wynosi 188 sekund.
  • Błysku nie można aktywować gdy bohater gracza znajduje się pod wpływem efektów kontroli tłumu.
  • Błysk i Teleportacja nie mogą zostać użyte gdy bohater jest uciszony. Nie dotyczy to innych czarów przywoływacza.

    Stara ikona tego Czaru

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Dodanie czaru do gry spowodowało dużo kontrowersji i Riot rozważał całkowite usunięcie Błysku z gry. Część społeczności była za, a część przeciw usunięciu. Skończyło się na kilku osłabieniach.

Historia aktualizacji[edytuj | edytuj kod]