FANDOM

Arktyczni Komandosi (ang. Arctic Ops), lub skórki Arktyczne — seria skórek pokazujących Bohaterów jako członków sił specjalnych działających w nieprzyjaznej, lodowatej krainie (w alternatywnej wersji świata League of Legends).

„Im szybciej wszystkich zabijemy tym szybciej opuścimy te zapomniane pustkowia.”  p Swain z Frontu Północnego

Członkowie Edytuj

Ujawnienia Edytuj

Arktyczny Varus namierzył cel Edytuj

Varus.Arktyczny Varus.skórka

 Arktyczny Varus wynurza się zza barykady, a cięciwa jego  łuku wytwarza  grad strzał, który mrozi ziemię pod stopami jego wrogów. Gdy ci próbują się przegrupować, Varus sięga po lotkę kolejnego pocisku -- tę opatulają świetliste promienie -- i wystrzeliwuje go w sam środek kohorty. Łańcuchy odrywają się od strzały,  usidlając przy tym wszystkich w zasięgu. Przez chwile przygląda się swym celom, po czym napina swój łuk, a przed nim pojawia się holograficzny celownik. Tylko jedna  strzała – to wszystko czego mu teraz trzeba.

Arktyczny Varus prezentacja

Rozpocznijcie swą misję, jako  Arktyczny Varus.[1]

Nowa epicka skórka: Arktyczny Gragas Edytuj

Operacja specjalna trwa. Przypomnienie mignęło na jego interfejsie, podczas gdy czwarta  beczka wybuchła w chmurze lodu i prochu. Rozbrzmiał gromki śmiech. Masywny tajniak  zwalił się do środka przez roztrzaskane wejście. Jego nadajnik zarejestrował 20 cieplnych sygnatur wrogów w całej twierdzy. 20 zmiażdżonych metalem ciał później, zlokalizował cel swojej misji: tajny skład militarnej broni. Skład zabezpieczony,  beczka umieszczona, odliczanie włączone i…

Gragas.Arktyczny Gragas.skórka

Powrócił do umówionego punktu bez najmniejszego szwanku, niemal niezauważony. Interfejs znów zamigał: Misja ukończona. Może się teraz za to  napić.

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwszą skórką z tej serii była  Arktyczna Caitlyn - jednak dopiero  Kennen wprowadził ich główny styl (ubranie w maskujące, zimowe barwy).
  • Obecność  Volibeara Burzy Północy w tej serii została potwierdzona dopiero gdy w Kliencie pojawiła się zakładka "skórki" - jest on wymieniony wśród nich.
  •  Swain z Frontu Północnego został włączony do tej serii wraz z przeróbką  Swaina, gdy skórka ta została zaktualizowana do obecnego stanu.
    • Nie wchodził on w skład Arktycznych Komandosów wcześniej - lub nie było to ujawnione.
  • Skórki te są podobne do skórek z serii  Oddział Omega, które pokazują Yordli jako komandosów.
    • Być może istnieją w tej samej wersji świata.
    • Relacje z  demaciańską serią skórek Komandosi (o bardzo podobnym motywie) nie są znane w obu przypadkach.

Przypisy

  1. W tym tekście tłumacze popełnili dwa błędy: napisali słowo "chwilę" przez "e" i niepotrzebnie postawili przecinek po słowie "misję".