FANDOM

Arcade logo

Arcade jest to seria alternatywnych skórek w League of Legends, ukazując bohaterów w stylu arcade.

Członkowie Edytuj

Arcade Select pixel 1

Okno wyboru bohatera w stylu Arcade

 Bohaterowie Edytuj

 Bojowi Bossowie Edytuj

Historia Edytuj

Arcade promo

Seria skórek Arcade miała swoją premierę 31 sierpnia 2012 roku, a zapoczątkowała ją  Sona. Początkowo skórki z tej serii wydawane były pojedynczo, czego przykładem jest  Hecarim wydany rok później po Sonie. Sytuacja zmienia się w 2014, gdy 13 sierpnia  Miss Fortune otrzymuje następną skórkę z serii Arcade, a zaledwie dwa tygodnie później do serii dołącza  Veigar, który w przeciwieństwie do poprzedników stoi po złej stronie, a także jest głównym Bossem.

Arcade 2015 Edytuj

W 2015 roku do serii skórek Arcade dołączyła  Riven wraz z nowym przeciwnikiem  Blitzcrankiem, a na oficjalnej stronie League of Legends pojawiła się dedykowana strona dla serii Arcade, na której można znaleźć informację na temat wszystkich nowości.

Wraz z udostępnieniem nowej zawartości została wydana gra w stylu Arcade, której głównym bohaterem jest Blitzcrank. W grze wcielamy się w tytułowego bohatera, a naszym zadaniem jest uratowanie poro przed  Baronem. Wraz z końcem wydarzenia usunięto możliwość grania w tą grę.

Arcade 2016 Edytuj

W 2016 roku do serii skórek Arcade dołaczyli  Ezreal,  Ahri i  Corki, a wraz z nim zestaw barw dla  Arcade Miss Fortune.

Arcade 2017 Edytuj

W 2017 do serii skórek Arcade dołączyło 3 nowych Bossów, a mianowicie  Bojowy Boss Brand,  Bojowy Boss Malzahar i  Bojowy Boss Ziggs. Wraz z wypuszczeniem nowej serii skórek pojawiła się nowa zawartość Warsztatu Hextech i zestaw barw dla  Bojowego Bossa Blitzcranka oraz  Arcade Corkiego. Z okazji wydarzenia Arcade Boss World mapa Summoner's Rift otrzymała kosmetyczne dodatki w tematyce Arcade. Główną zmianą jest nowy wygląd i animacje wież, nexusa oraz stworów.

Podczas wydarzenia można było zakupić dwie przepustki: Przepustka do lochu i Przepustka do minilochu. Odblokowują one dostęp co codziennych misji i trzech innych serii misji: Początek gry: Brand, Początek gry: Ziggs i Początek gry: Malzahar.

Multimedia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  •  Arcade Sona jest pierwszą skórką wydaną z tej serii.
  • Wszystkie skórki kosztują co najmniej 1350 RP icon.
  • W 2015 roku z okazji otworzenia Salonu Gier wydano grę pt. Blitzcrank's Poro Roundup.
  • Na wspólnym obrazku  Riven i  Blitzcranka można zauważyć, że w przyszłości będą jeszcze 4 skórki: 3 bossów i 1 arcade.
    • Rok później przybyły trzy skórki typu Arcade, więc ich liczba nie jest z góry określona.
  •  Arcade Miss Fortune,  Arcade Riven i  Arcade Sona nawiązują do serialu animowanego Atomówki.
    • Należą do tzw. Holy Gaming Trinity - grupy najlepszych graczy, którzy bronią "świat gry".[1]

Zobacz także Edytuj

Przypisy