Skórki[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Została zaprojektowana przez Brackhara.
  • Nazwa Anivia pochodzi od łacińskiego niveus/nivea/niveum, co oznacza "śnieżnobiały".
  • Tańcem Anivii są "Kaczuszki" (ang. nazwa to Chicken Dance), porównanie można zobaczyć tutaj.
  • "Kriofeniks" jest połączeniem dwóch wyrazów: "krio" i "feniks". Krio pochodzi od greckiego słowa cryo co oznacza zimno, natomiast feniks to mistyczne stworzenie posiadające moc do reinkarnacji z własnych popiołów. Klasyczny feniks ma ptasią postać, która jest częściowo w ogniu.
  • Anivia jest pierwszym wydanym żeńskim niehumanoidalnym bohaterem. Drugą postacią jest Rek'Sai.
  • Dawniej, kiedy Anivia napisała coś na czacie będąc w formie jaja, wtedy zamiast nazwy bohaterki jako postać przywoływacza było słowo Eggnivia.
  • Anivia jako jedna z dwóch bohaterów miała dwa razy zmieniany głos. Drugą postacią jest Katarina.
    • Pierwszy głos był bardziej agresywny. Tutaj można porównać (wersja angielska).
    • Drugi głos był najbardziej spokojny ze wszystkich trzech, próbkę głosu można usłyszeć tutaj.
  • Na profilu Anivii na oficjalnej stronie League of Legends, jest ukazany portret w chińskiej wersji.
    • Spekulowano dlatego, że Riot zamierza zmienić jej podstawowy portret na chińską wersję, jednak tak się nie stało. W czerwcu 2015 otrzymała zupełnie nową, obecną grafikę.
  • Q AniviiBłyskawiczny Mróz – to mniejsza wersja dawnego kryształu Nexusa.

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

  • Anivia Czarnego Mrozu w momencie ukazania się tej skórki miała największą ilość prowokacji ze wszystkich postaci w grze (osiem).
  • Cytaty podstawowej skórki: „Budzi się coś starożytnego.” oraz: „Nadciąga wielki mrok...” są odniesieniem do Mroźnych Obserwatorów.
  • W angielskim języku Anivia Czarnego Mrozu dzieli cytat z Tradycyjna Sejuani"To the bitter end" ("Do samego końca") .
  • Również jej angielska kwestia: "The abyss speaks through me." (Przemawia przeze mnie otchłań) jest podobna do słów Karmy : "Ionia speaks through me." (Przemawia przeze mnie Ionia).
  • Anivia jest jedyną postacią w grze, która ma więcej niż dwie skórki, ale żadnej kosztującej 975 RP icon.png

Skórki[edytuj | edytuj kod]

Relacje[edytuj | edytuj kod]

  • Anivia nawiązuje bliską przyjaźń z kilkoma bohaterami Ligi: Nunu i jego yeti, Willumpem, oraz z ówczesną królową Freljordu, Ashe.
  • Anivia ma swoje gniazdo na północnym stoku Gór Ironspike.
  • Gregor wspomina o poświęceniu Anivii. Prawdopodobnie zginęła w czasie wojny w Howling Abyss.
  • Prawdopodobnie to ona odpowiada za zamrożenie Gnara w prawdziwym lodzie, aby zachować go na przyszłe nadejście Mroźnych Obserwatorów (w celu uzyskania jego pomocy). Nie jest to jednak pewne. Według niektórych spekulacji to Lissandra odpowiada za umieszczenie go w lodzie.

Przypisy