FANDOM

Akademia Bojowa – seria skórek w alternatywnym uniwersum League of Legends w klimacie Shōnen.

Battle Academia Fight for Yours

Uczniowie Edytuj

 Ezreal z Akademii Bojowej Edytuj

Młody Ezreal, sierota, o którym sądzono, że jest pozbawiony jakichkolwiek nadludzkich mocy, zdecydował się wieść normalne życie, gdy tylko skończył liceum. Ale stanięcie oko w oko ze śmiertelnym niebezpieczeństwem obudziło drzemiący w nim potencjał, dzięki czemu został uczniem pierwszego roku w prestiżowej Akademii Boskiego Oręża Durandala, gdzie dołączył do Klubu Bojowego.

 Jayce z Akademii Bojowej Edytuj

Jayce, uczeń drugiego roku, którego twarz zna każdy w całym mieście Durandal, jest przewodniczącym klasy, szefem znanego na całym świecie Klubu Światłych i genialnym wynalazcą cudownych technologii marki Jayce. Ma nadzieję, że jego wynalazki zapobiegną, tragediom podobnym do tej, którą przeżył w dzieciństwie, choć nie chce o niej opowiadać.

 Katarina z Akademii Bojowej Edytuj

Katarina to samotniczka bez ogłady, która trzyma się z dala od polityki Akademii Durandala. Jest zapalczywą uczennicą drugiego roku oraz najznakomitszą członkinią Klubu Zabójców - jedynego klubu na kampusie z prawem do zabijania wrogów w sankcjonowanych przez szkołę pojedynkach. Niewielu uczniów ośmiela się do niej podejść.

 Lux z Akademii Bojowej Edytuj

Lux, uczennica pierwszego roku w Akademii Boskiego Oręża Durandala, zachowuje pozytywny nastrój bez względu na wszystko. Mimo że jest nowa w Klubie Czarnoksięstwa, włada przeogromną, magiczną mocą, której nawet profesorowie Akademii nie potrafią do końca wytłumaczyć.

 Lux z Akademii Bojowej (Prestiżowa Edycja) Edytuj

Lux, uczennica drugiego roku w Akademii Durandala, została zahartowana przez potworne próby, porażki i zdrady, które przeżyła w czasie swoich pierwszych dwóch semestrów na uczelni. Po niesamowitym starciu z pewnym Boskim Orężem Lux opanowała swoje moce i została przewodniczącą Klubu Czarnoksięstwa, a także swojej własnej klasy.

Nauczyciele Edytuj

 Bojowy Profesor Graves Edytuj

Graves jest zgorzkniałym byłym żołnierzem, który służył w armii Durandala, zanim niechętnie został profesorem. Po tym, jak odkrył coś głęboko na terytorium wroga, otrzymał propozycję nauczania w Akademii od samego Boskiego Oręża. Jego firmowe międlenie cygar i niechlujny styl prowadzenia wykładów to niewielka cena, za jego zbierane dziesięcioleciami doświadczenie.

 Bojowa Dyrektorka Yuumi Edytuj

Po zniknięciu dwóch dyrektorów Yuumi powzięła rolę zarządczyni Akademii Durandala do czasu, aż któryś z zaginionych się odnajdzie i wróci na stanowisko. Jako potężna czarodziejka wykorzystuje dziennik nauczycielski w roli przekaźnika, żeby wytwarzać iście apokaliptyczną moc... Często robi to, siedząc na głowie jakiegoś przerażonego ucznia.

Ciekawostki Edytuj

  • Seria ma duże nawiązanie do anime z gatunku shōnen m.in. do Boku no Hero Academia.
  • Ta seria dzieli tematyczne podobieństwa z seriami takimi jak  Arcade,  Czarodziejki Gwiazd i  Supergalaktyczni.
  •  Lux z Akademii Bojowej (Prestiżowa Edycja) przedstawiono jako uczennicę drugiego roku.
  • Ojciec  Katariny był jednym z dyrektorów w Akademii Boskiego Oręża Durandala zanim zniknął.
  •  Graves nienawidzi dzieci i nauczania.
  • Rodzice  Lux są wykładowcami na uczelni.
  •  Yuumi jest najnowszą dyrektorką akademii.
  •  Jayce tworzy technologię własnej marki - Jayce Brand
  • Prawdopodobnie  Lux i  Ezreal są ze sobą.
    •  Ezreal wolałby zaimponować czymś  Lux, lub wymyślać kozackie nazwy swoich ataków, niż nauczyć się jak korzystać ze swoich mocy.
    • Ich związek prawdopodobnie wynika z ich dorozumianego związku w głównym uniwersum.
  • Boskie Oręże to tytaniczne, czułe bronie, które wpływają na otoczenie. Wokół nich powstawały cywilizacje i ostatecznie różne akademie.
  • Została wprowadzona w trakcie trwania Mid-Season Invitational w 2019 roku.
  • Akademia Boskiego Oręża Durandala ma cztery Kluby, które mają powiązanie z Domami ze Śródsezonowych Prób:
    • The Faceless profileicon Bojowy
    • The United profileicon Czarnoksięstwa
    • The Council profileicon Światłych
    • The Warband profileicon Zabójców

Multimedia Edytuj

Zobacz także Edytuj