„To zdecydowanie robota dla bohatera.”  p
Ten artykuł jest mały jak yordl.
Możesz pomóc League of Legends Wiki rozbudowując go przy użyciu młota.

Skórki Świetliste - seria skórek ukazująca alternatywne losy Bohaterów League of Legends w innym świecie fantasy. Posiadają oni moce boskiego światła, co kontrastuje z mrokiem symbolizującym tych Bohaterów w normalnej wersji Runeterry.

Członkowie[edytuj | edytuj kod]

Sędziowie[edytuj | edytuj kod]

Świetliste[edytuj | edytuj kod]

Ujawnienia[edytuj | edytuj kod]

Dokonajcie oczyszczenia Świetlistym Vel'Kozem[edytuj | edytuj kod]

Niebieskie oko chłodno spogląda spod świetlistego pancerza. Mężczyzna kryje się przed tym spojrzeniem. Całe światło z pomieszczenia nagle zaczyna zmierzać w stronę oka, odbijając się od rogówki i wytwarzając olbrzymią, oczyszczającą moc. Ciało mężczyzny unosi się nad ziemią. Po chwili znika w blasku oślepiającego światła.

Świetlisty Vel.png

Wyliczenie sprawiedliwości wykracza poza zwykłą geometrię. Dokonajcie obliczeń, ponieważ Świetlisty Vel'Koz jest dostępny za 1350 RP icon.png (wyprzedaż za 975 RP icon.png do 3 lutego godz. 8:59).

Świetlista Vayne na polowaniu[edytuj | edytuj kod]

Złociste skrzydła unoszą Świetlistą Vayne w przestworzach, gdy ta strzela ze swej anielskiej kuszy do wszystkich, którzy spróbują podważyć jej wyższość. Każdy prawdziwy wojownik śni tylko o tym, by móc sprawdzić się w walce przeciwko jej boskiej mocy.

Ci, którzy mają szczęście, obudzą się, nim walka się rozpocznie.

Świetlista Vayne reklama.png

Poniż swoich przeciwników z Świetlstą Vayne, dostępną teraz w sklepie League of Legends za 975 RP icon.png.

Nowa epicka skórka: Świetlisty Yorick[edytuj | edytuj kod]

Wielki król nie wysłuchał ostrzeżenia Świetlistego Zakonu. Zaś Yorick chciał tylko chronić to, co kochał: swoje królestwo, swoje dzieci, swoją królową. Po otrzymaniu błogosławieństwa Zakonu nieustraszenie przezwyciężył ciemność... a wraz z nią swoją śmiertelność. Jego dzieci dorosły i odeszły; jego ukochana wstąpiła do niebios bez niego. Pozostało tylko jego królestwo: samotna kraina połyskująca pomnikami upamiętniającymi tych, dla których poświęcił wszystko.

Yorick.Świetlisty Yorick.skórka.jpg

Świetlisty Yorick przemierza teraz sklep League za jedyne 1350 RP icon.png.

Historia[edytuj | edytuj kod]

  • Historia świata tych skórek nie została nigdy oficjalnie spisana - znamy ją, ponieważ jeden z pracowników Riot Games ujawnił ją nieoficjalnie.
  • W tej wersji Runeterry od mroku strzeże świata Świetlisty Zakon, który napełnia wojowników boską mocą. Ci, którzy to przetrwają, sami ją posiądą i staną się wiecznie młodymi, potężnymi obrońcami świata.
    • Znanymi wojownikami którzy przetrwali ową próbę są Varus i Vayne.
    • Najpotężniejszą istotą w świecie skórek Świetlistych jest Vel'Koz - to właśnie on napełnia wybrańców światłem i poddaje ich próbie (poprzez swoją wiązkę uczenia).
    • Yorick jest z kolei królem państwa, które upadło dawno temu, zaś tylko on pozostał przy życiu - oprócz nieustannej walki dręczą go dodatkowo wspomnienia zmarłej z przyczyn naturalnych rodziny (nie starzejąc się, przeżył zarówno żonę, jak i dzieci).
      • Przy ujawnieniu tej skórki podana została jednak inna fabuła, będąca dużo większą analogią do jego klasycznej historii.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Pierwszą skórką z tej serii był Świetlisty Varus - powstał on na długo przed konceptem całej serii.
    • Początkowo skórka ta była raczej powiązana z dawną wersją jego historii - miała ona pokazywać go jak wyglądał, zanim dla zemsty oddał się mrocznym siłom.
    • Zaliczano go również do wspólnej serii z niżej wymienionymi skórkami.
  • Ich wygląd i świetliste moce przypominają nieco serię skórek bogów walki (Lee Sin Boska Pięść i Jax z Boskim Kosturem).
  • Świetlisty Varus ma na tle swojego portretu elementy Ionijskiej architektury, ale portret i napisy tworzone przez Świetlistego Vel'Koza wskazują na klimat dawnego Bliskiego Wschodu.
  • Do momentu wydania Świetlistego Yoricka wszystkie postacie w tej serii miały imiona zaczynające się na literę V.