Świat Smoków - seria skórek, która ukazuje bohaterów powiązanymi ze smokamismokami.

Członkowie[edytuj | edytuj kod]

Historia[edytuj | edytuj kod]

Powstanie Pogromców Smoków[edytuj | edytuj kod]

Dragonslayer Promo 1.png

Przybyły o zmierzchu. Było ich pięć. Atak był zaplanowany i brutalny. Umocnienia twierdzy były bezużyteczne. Przez godzinę z nieba lały się strugi ognia.[1]

Nie ocalało nas wystarczająco dużo, aby zliczyć straty.

Zanim uciekliśmy, udało mi się spojrzeć na fragment południowego muru, który został stopiony przez oddech smoka. Żaden kamień nie wytrzymałby tej temperatury. Czy cokolwiek mogło?

Nigdy nie widziałem smoka aż do dziś. Teraz nie widzę nic innego.

Dragonslayer Promo 2.png

SmokiSmoki nie chciały miasta. Chciały nas.

Uciekliśmy przez roztopiony mur, ale jeden z nich ruszył za nami. Gdy wszystko wydawało się stracone, dwóch niezwykłych mężczyzn stanęło w naszej obronie. Ich odwaga umożliwiła nam ucieczkę, ale nawet oni nie mogli wyjść z tej walki bez szwanku.

Jeżeli oni nie są w stanie pokonać tych bestii, nie ma dla nas nadziei.

Dragonslayer Promo 3.png

Smok nas odnalazł.

Tym razem bohaterowie byli przygotowani. Jeden odwrócił uwagę bestii, a drugi zaczaił się wysoko. Rzucił się na potwora ze szczytu skały. Jego włócznia uderzyła celnie.

Przyglądaliśmy się stworzeniu, próbując znaleźć słaby punkt. Zamiast tego, wykorzystaliśmy jego siłę. Łuski są bardziej wytrzymałe niż jakikolwiek materiał, z którym miałem do czynienia. Pozostają chłodne, nawet gdy wystawi się je na działanie ognia.

Z jego skóry zrobię pancerze dla naszych herosów.

Teraz mamy jakieś szanse, ale by zwyciężyć w wojnie, potrzebujemy więcej łusek. I tych, którzy je przywdzieją.

Poradnik Treserki Smoków[edytuj | edytuj kod]

Tristana Treserka Smoków.Zwiastun1.png
Tristana Treserka Smoków.Zwiastun2.png
Tristana Treserka Smoków.Zwiastun3.png
Tristana Treserka Smoków.Zwiastun4.png
Tristana Treserka Smoków.Zwiastun5.png

Nadejście Smoków[edytuj | edytuj kod]

Zaczęło się od drobiazgów.

Zniknęło kilka owiec; w górach znaleziono zwłoki pustelnika i zgliszcza jego chatki.

Następnie zaczęli przybywać ocalali z resztkami dobytku. Opowiadali o wężach na niebie i potężnej Zaklinaczce, która zaszyła się głęboko w górach.

SmokiSmoki powróciły, a pogromcy smoków znów wyruszyli na pole walki.

Walczyli równie zaciekle co przedtem, ale tym razem smoki przybywały nieprzerwanie.

Zyra DragonSorceress Promo.png

Gdy pogromcy smoków polegli na polu walki, Xin Zhao odpowiedział na apel, by rozprawić się ze smokami u źródła.

Pożegnał się i rozpoczął wspinaczkę.

Kiedy wyczuła, że nadchodzi, w smoczym leżu zapanowała cisza. Spragniona walki zaklinaczka uśmiechnęła się do siebie. Obróciła się do swoich jaj, świecących w ciemności nikłym blaskiem.

Powstańcie, moje kochane.

Władca Smoków[edytuj | edytuj kod]

Minęło pięć lat.

Pięć lat, od kiedy pierwszy raz miałem wizję, jak ziemie te poddają się mojej potędze. Nie będę dłużej czekać.

Dziś kontroluję półboskie moce bestii, które zioną z niebios piekielnym ogniem. A ludzkość jest niczym w obliczu geniusza manipulacji.

Niech wyślą swoich treserów. Swoich pogromców. I zaklinaczy. Niech na własne oczy zobaczą, że są marnymi pionkami w obliczu Władcy.

Swain.Władca Smoków Swain.skórka.jpg

Treser Smoków[edytuj | edytuj kod]

Multimedia[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Zobacz także[edytuj | edytuj kod]

Przypisy