Łowcy Głów — seria skórek w alternatywnym uniwersum League of Legends.

Dla niektórych gatunków polowanie jest czymś więcej niż tylko pasją - włada ono ich umysłami i ciałami, jednocześnie robiąc z nich rasę maszyn idealnych do zabijania.

Członkowie[edytuj | edytuj kod]

Master Yi Łowca Głów[edytuj | edytuj kod]

Łowcy używają wielu narzędzi - kusz, karabinów, noży oraz umysłu. Master Yi na swoje narzędzie wybrał półmetrowe ząbkowane ostrze wykute z kosmicznego stopu.

Rengar Łowca Głów[edytuj | edytuj kod]

Niektórzy łowcy wchodzą na niewiarygodne wysokości i zabijają stworzenia kilkukrotnie większe od nich samych, tylko po to by poczuć dreszczyk emocji związany z zabijaniem. Rengar jest odziany w kości tychże stworzeń, co jest niepokojącym znakiem dla jego bardziej ludzkich zdobyczy.

Nidalee Łowczyni Głów[edytuj | edytuj kod]

Co innego, gdy ściga cię człowiek, a co innego, gdy robi to zwierzę. Kosmiczna biologia Nidalee pozwala jej robienie obydwu rzeczy, co jest rzadkim darem pośród Łowców Głów.

Caitlyn Łowczyni Głów[edytuj | edytuj kod]

Arsenał kosmicznych broni Caitlyn nie jest po to, by dać wszystkim równe szanse, lecz po to, by mieć pewność, że każde polowanie, każdy cel i każdy oddany przez nią strzał pójdzie po jej myśli.

Akali Łowczyni Głów[edytuj | edytuj kod]

Akali, której broń rozświetla kosmiczna energia, poluje tylko na wartych uwagi osobników w niebezpiecznej grze na śmierć i życie. Potrafi uderzyć zewsząd i w każdym momencie, więc żadna zdobycz nie uchowa się przed jej ścianą z trofeami.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Dżungla ożywa...[edytuj | edytuj kod]

Każdy gracz w League of Legends wie, że dżungla na Summoner's Rift bywa niebezpieczna. Pomijając wilki, jaszczury i golemy, można się w niej natknąć również na taki widok.

Nidalee Łowczyni Głów poluje tylko na najgroźniejszą zwierzynę, a jej zbroja nosi ślady wcześniejszych starć. Dzikie i drapieżne animacje oraz ksenomorficzna forma superumiejętności sprawiają, że Nidalee przemierza dzicz gotowa do walki. Nowe efekty graficzne i dźwiękowe jeszcze bardziej podkreślają nieziemski charakter łowczyni.

Caitlyn Łowczyni Głów nigdy nie pudłuje[edytuj | edytuj kod]

Zaschnięty brud i pot znaczyły twarz Caitlyn. Śledziła swoją ofiarę już od wielu dni, nie mogąc znaleźć szansy na oddanie strzału. Do teraz. Głupiec zapędził się w ciemny las, zupełnie nieświadomy swojego losu. Caitlyn zaczęła przygotowania i położyła kolejną holo-pułapkę. Gdy jej chłodne, zielone światło zaczęło migać, łowczyni kiwnęła głową zadowolona. Jej zdobycz wyłoniła się spomiędzy drzew, przemykając przez zarośla. Gdy jej ofiara zaczęła się zbliżać, Caitlyn padła na ziemię i zajęła pozycję dogodną do strzału. Jeszcze tylko trochę i wejdzie w jej sidła. *TRZASK* Sidła zatrzasnęły się wokół nogi jej celu. Caitlyn błyskawicznie wystrzeliła swoją energetyczną sieć, zapierając się nogami przed potężnym odrzutem. Wróciła na pozycję, aktywowała holograficzny system namierzający swojego karabinu i przygotowała się do pociągnięcia za spust po raz ostatni. Fala energii rozdarła nocną ciszę, malując pejzaż szkarłatem. Strzał w Dziesiątkę.

Akali Łowczyni Głów zadaje cios[edytuj | edytuj kod]

Ukryj się za pomocą technologii zaginającej światło. Zadaj cios podwójnymi kamami energii. Wyeliminuj ofiarę w imię Łowców Głów. Symetria jest przereklamowana.

Multimedia[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Motyw skórek jest inspirowany serią Predator.
  • Ich wrogami mogą być członkowie Oddziału Omega - walczyli ze sobą w jednym z filmików promujących te skórki.

Zobacz także[edytuj | edytuj kod]