FANDOM

Łowcy Głów — seria skórek w alternatywnym uniwersum League of Legends.

Dla niektórych gatunków polowanie jest czymś więcej niż tylko pasją - włada ono ich umysłami i ciałami, jednocześnie robiąc z nich rasę maszyn idealnych do zabijania.

Członkowie Edytuj

 Master Yi Łowca Głów Edytuj

Łowcy używają wielu narzędzi - kusz, karabinów, noży oraz umysłu. Master Yi na swoje narzędzie wybrał półmetrowe ząbkowane ostrze wykute z kosmicznego stopu.

 Rengar Łowca Głów Edytuj

Niektórzy łowcy wchodzą na niewiarygodne wysokości i zabijają stworzenia kilkukrotnie większe od nich samych, tylko po to by poczuć dreszczyk emocji związany z zabijaniem. Rengar jest odziany w kości tychże stworzeń, co jest niepokojącym znakiem dla jego bardziej ludzkich zdobyczy.

 Nidalee Łowczyni Głów Edytuj

Co innego, gdy ściga cię człowiek, a co innego, gdy robi to zwierzę. Kosmiczna biologia Nidalee pozwala jej robienie obydwu rzeczy, co jest rzadkim darem pośród Łowców Głów.

 Caitlyn Łowczyni Głów Edytuj

Arsenał kosmicznych broni Caitlyn nie jest po to, by dać wszystkim równe szanse, lecz po to, by mieć pewność, że każde polowanie, każdy cel i każdy oddany przez nią strzał pójdzie po jej myśli.

 Akali Łowczyni Głów Edytuj

Akali, której broń rozświetla kosmiczna energia, poluje tylko na wartych uwagi osobników w niebezpiecznej grze na śmierć i życie. Potrafi uderzyć zewsząd i w każdym momencie, więc żadna zdobycz nie uchowa się przed jej ścianą z trofeami.

Historia Edytuj

Dżungla ożywa... Edytuj

Każdy gracz w League of Legends wie, że dżungla na Summoner's Rift bywa niebezpieczna. Pomijając wilki, jaszczury i golemy, można się w niej natknąć również na taki widok.

Nidalee Łowczyni Głów Edytuj

Nidalee Łowczyni Głów poluje tylko na najgroźniejszą zwierzynę, a jej zbroja nosi ślady wcześniejszych starć. Dzikie i drapieżne animacje oraz ksenomorficzna forma superumiejętności sprawiają, że Nidalee przemierza dzicz gotowa do walki. Nowe efekty graficzne i dźwiękowe jeszcze bardziej podkreślają nieziemski charakter łowczyni.

Caitlyn Łowczyni Głów nigdy nie pudłuje Edytuj

Zaschnięty brud i pot znaczyły twarz Caitlyn. Śledziła swoją ofiarę już od wielu dni, nie mogąc znaleźć szansy na oddanie strzału. Do teraz. Głupiec zapędził się w ciemny las, zupełnie nieświadomy swojego losu. Caitlyn zaczęła przygotowania i położyła kolejną holo-pułapkę. Gdy jej chłodne, zielone światło zaczęło migać, łowczyni kiwnęła głową zadowolona. Jej zdobycz wyłoniła się spomiędzy drzew, przemykając przez zarośla. Gdy jej ofiara zaczęła się zbliżać, Caitlyn padła na ziemię i zajęła pozycję dogodną do strzału. Jeszcze tylko trochę i wejdzie w jej sidła. *TRZASK* Sidła zatrzasnęły się wokół nogi jej celu. Caitlyn błyskawicznie wystrzeliła swoją energetyczną sieć, zapierając się nogami przed potężnym odrzutem. Wróciła na pozycję, aktywowała holograficzny system namierzający swojego karabinu i przygotowała się do pociągnięcia za spust po raz ostatni. Fala energii rozdarła nocną ciszę, malując pejzaż szkarłatem. Strzał w Dziesiątkę.

Akali Łowczyni Głów zadaje cios Edytuj

Ukryj się za pomocą technologii zaginającej światło. Zadaj cios podwójnymi kamami energii. Wyeliminuj ofiarę w imię Łowców Głów. Symetria jest przereklamowana.

Multimedia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Motyw skórek jest inspirowany serią Predator.
  • Ich wrogami mogą być członkowie  Oddziału Omega - walczyli ze sobą w jednym z filmików promujących te skórki.

Zobacz także Edytuj