[editovat | editovat zdroj]

Je 5 druhů run:

  • Domination (lovit a eliminovat cíl) (červené)
  • Precision (postupné poškození) (žluté)
  • Sorcery (vylepšení schopností) (modré)
  • Resolve (obrana) (zelené)
  • Inspiration (pokroucení pravidel) (světle modré)

Je důležité vědět, že některé runy jsou označená jako "primary (hlavní)" a další jako "secondary (vedlejší)" - ty poskytují menší bonusy.

Všechny druhy run a jejich úrovně

Jelikož Quintessence mají maximální efekt a můžete používat jen 3 najednou, tak jejich síla musí být 3 krát nebo větší než u mark, sealů a glyphů, aby byly považovány za hlavní. Což odpovídá těmto:

Úrovně[editovat | editovat zdroj]

Runová kniha a jedna stránka

Úrovně zobrazují relativní sílu run, jsou 3:

  • Tier 1 "Lesser" (úroveň 1 - slabé) - jsou tmavé, rozpraskané a poškrábané (to neplatí pro Quintessence - ty jsou jen fialové), můžete je kupovat od 1. levelu.
  • Tier 2 (úroveň 2) - jsou světlejší a nejsou poničené (Quintessence jsou stále fialové, obrázky jsou ale zlaté), můžete je kupovat od 10. levelu.
  • Tier 3 "Greater" (úroveň 2 - silné) - runy září (Quintessence jsou celé pozlacené), můžete je kupovat od 20. levelu.

Použití[editovat | editovat zdroj]

Summoner si odemkne jedno místo pro runu za každý level. Runy se ukládají do runové stránky. Před startem zápasu si Summoner vybírá jednu až z 20 možných stránek pro použití v zápasu. To umožňuje rychle reagovat na vybraný typ šampióna a rozložení týmů.

Runové stránky[editovat | editovat zdroj]

Zde si summoner ukládá a umisťuje koupené runy. Runové stránky jsou nezávislé - jednu runu můžete vložit do více stránek. Stránky si lze i přejmenovat. Maximální počet run na stránce je 30 - stejně jako talentů a level summonera. Pozice run se odemykají v pořadí Mark, Seal a Glyph. Quintessence každý desátý level a tím i vyšší úroveň run.

Odemykání run dle levelu

Nákup[editovat | editovat zdroj]

Na rozdíl od talentových stránek začínáte pouze se 2 stránkami. Další si můžete dokoupit v obchodě v klientu, v sekci Other. Maximálně lze mít jen 20 stránek. Stránky si lze koupit za 6300 IPIP nebo 590 RPRP či si koupit balík 7 stránek za 2600 RPRP .

Seznam všech run éo[editovat | editovat zdroj]

Seznam všech dostupných run naleznete na stránce Seznam run.

Zde je pár tutoriálových videí na téma runy[editovat | editovat zdroj]

https://www.youtube.com/watch?v=Uc90An3pP74

https://www.youtube.com/watch?v=7_BxO2w8kUs