FANDOM

Ledově mrazivá, neúrodná tundra. Lokfar je místo, kde každá živoucí bytost musí trpce shánět a bojovat o každý zdroj potravy.

500px-MapofValoran

Valoran

KulturaEditovat

V krajinách Lokfaru existuje dlouhá tradice válečníků, kterým se žádný jiný nevyrovná. Berserkeři, jak se nazývají, jsou bojovníci, kteří čerpají svou zuřivost z hlubin svojí duše, vypouštějíc na své nepřátele čistý a divoký hněv. Klany brázdící moře jsou známé pro své nemilosrdné plenění všech vesnic v dosahu jejich dračích lodí.

OlafSquare.png Olaf nevěří lidem, kteří vedou Institut Války. Záměrně před nimi vynechává detaily o svém životě a domovu. Co ovšem víme, je, že jejich země není příliš pohostinná k mocným mágům, kteří se jinak nacházejí po celém Valoranu , protože její válečná síla se převážně skládá z válečníků. O námořních plenitelích se též říká, že způsobují potíže celému kontinentu a vykrádají poklady těch, kteří ke svému neštěstí přitáhnou jejich pozornost.

HistorieEditovat

Neexistuje žádný spolehlivý zdroj, zda byl či nebyl Lokfar postižen Runovou válkou.

BrandSquare.png Brand uvedl, že celá Runeterra  byla "očistěna čistotou ohně", naznačujíc, že celý svět by mohl být jakkoliv postižen válkami, nebo pravděpodobněji alespoň  nějakou jinou neznámou katastrofou.

Spojení s dalšími šampiónyEditovat

  • BrandSquare.png Brand, Hořící Pomsta- místo původu; vlastník těla Kegana Rodha
  • OlafSquare.png Olaf, Berserker- místo narození; dobyvatel Lokfaru